Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juli 2008

Av Lovisa - 31 juli 2008 11:14

Nu drar jag till kreta en vecka, var lite avundsjuka, snälla!



Av Lovisa - 31 juli 2008 11:11

Igår kväll tog Emma bussen hem efter några mysiga dagar i solen.

Vi har solat,

 



(inte badat), ätit mat, plockat hallon,

 



 gått promenader, fikat.. Haft allmänt mysigt.


Vi ses nästa lördag Emmis!

...

Av Lovisa - 30 juli 2008 21:01



Önskar att du vore här, R

Av Lovisa - 29 juli 2008 16:14

Orkar inte skriva, det är för varmt.


Emma är här nu iaf, vi ligger ute o solar, myysigt


2 dagar till kreta!

Av Lovisa - 27 juli 2008 20:10

Idag hade jag fler bad gäster!



 ANNA


KIRSI


 HANS

'

Vi badade mycket, solade mycket, åt lite, drack MYCKET! Men mysigt var det, ca 25gradet i vattnet. DETTA KAN EJ VARA SVENSK SOMMAR!


Imorrn kommer Emma kusin från Sundsvall, det blir middag hos mormor/farmor & morfar/farfar.


4 dagar till KRETA!

Av Lovisa - 27 juli 2008 10:20

vaknade 10 idag..det låter kanske inte så tidigt men jag somnade 4..sååå himla onödigt att sitta uppe själv till 4.. var inte ens något bra på TV att titta på..


Hade i alla fall en extremt trevlig och varm dag igår..det var verkligen ett smakprov på hur bra kreta kommer vara..


Anna Panna och jag låg på bryggan från 11 till 16.. med en liten paus för bakadpotatis till lunch.. Träffade några grannar.. ett par år äldre än oss (28?) som vi fick snylta lite båtåkning av..skönt att komma ut där det fläktade lite.. badade mååånga gånger igår.. riktigt varmt i vattnet ska erkännas..


Sen blev det hopp in i duschen och sedan middag på ragusa.. souvlaki och grekisk bondpasta.. (vi delade 2 rätter, jag åt inte 2 rätter själv, men gott var det.) Sen blev det glarre på donken, och lite klippning av richards blommor, inför högsta hönsets besök på onsdag..


Sen blev det en hyrfilm istället för utgång, vi är som pensionärer jag och anna.. På smällen.. den var lite smårolig men killen ful.. Men Katherine Heigle(?) är sååååå snygg.. jag vill ha hennes ben, ansikte, armar... ja allt!


Idag kommer Anna igen och även Kirsi och Hans..Måste ta en mindre bikini överdel idag och sola ansiktet utan solglasögon, och ryggen för det blev det inte mycket av igår..


Frukostdags nu!


Ha en solig dag! 

Av Lovisa - 26 juli 2008 09:56

snart har jag haft en HEL veckas semester.. men ack vad snabbt den gått.. var i sundsvall hos kusinerna måndag-onsdag.. farmor fyllde 75 så hon ville inte vara hemma så vi åkte upp allihopa.. men det var mysigt..vi hade tur med vädret=)


Sen åkte min resterande familj till turkiet så nu är jag all alone..  men jag och Richard skaffade oss lite gäster i torsdagskväll.. Mats och Anneli kom och käkade lite tacos, spelade spel och kastade varpa..(Nästa gång måste det bli bowling)


Igår låg jag på bryggan.. och det var sååå varmt att jag faktiskt badade (läs doppade mig) sen skjutsade jag in Richard till stan.. han skulle jobba i det vackra vädret.. sen hade jag sån tur att kirsi ville titta förbi. Då blev det mera bad.. mat.. hallonplockning och vi började titta på 3 filmer men alla sög.. så vi satt och skrattade åt youtube istället.


IDAG HOPPAS JAG ANNA KOMMER, men vi får se..


Nu ska jag gå ut i värmen.. BRB

Av Lovisa - 17 juli 2008 10:36

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är mammas födeledag.

Hurra, Hurra, Hurra!


(Det var 35 va?)


Igår var jag och lillebror på sjön med matsäck, davva var också med.. det var såå skönt.. blåste rätt mycket så vi la båten i en vik där det var lite lugnt.


Innan vi åkte ut så var jag på biblioteket, hade lite svårt att hitta så jag fick hjälp och lånade 9 böcker(!) och 2 filmer.. Hoppas på fint väder nu så kna jag sitta ute och läsa.. ME LIKE!


Småkusinerna kom förbi en snabbis på vägen hem från grönan.. Kul att de dem, det var länge sen.. Vi ska upp till Sundsvall på måndag så då blir det mer mys med tjejerna!


På dagens schema står det städning och hallonplockning!


Ciao!


Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards