Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under augusti 2008

Av Lovisa - 28 augusti 2008 19:27

Nu är det dags för årets hockeypremiär.. Hejja lillebror.. sitter i ishallen i flemmingsberg(?) och väntar på start!!


Hoppas på vinst!


Ledig imorrn.. måste tyvärr handla då.. usch..


Och Emma och Anna.. det är MENINGEN att man inte ska förstå!!!

Av Lovisa - 27 augusti 2008 20:59

Det var 2 elefanter som var ute och flög. Då sa den ena:

"Men du, elefanter kan ju inte flyga!"

Då svarade den andra:

"Det gör inget för min farmor har en tygaffär!"


Slå den om ni kan!


Mitt huvud är en sten.. är lite sådär halvsjuk som jag brukar bli på hösten.. hostar snorar nyser, och är allmänt äcklig =)


Imorrn blir det en tidig dag. Börjar 8, men då får man allafall gå hem tidigt.. kan man hoppas..


Nu ska jag kolla på X-men..


PS.. hade en mysig dag m anna på stan igår.. och sen pizza på aten med anna och filip!! Myyysigt!

Av Lovisa - 26 augusti 2008 11:05


En kamel och en elefant möttes i öknen.

Elefanten börjar skratta och säger till kamelen:

"Vad rolig du ser ut som har tuttarna på ryggen!"

Då svarar kamelen:

"Ska du säga, som har snoppen mitt i anisktet!"

Av Lovisa - 23 augusti 2008 19:24

Idag är det näsan som rinner, istället för ögonen. Känns skönt med omväxling!

Av Lovisa - 20 augusti 2008 22:43

Nu börjar jag bli nervös! Hur ska jag kunna sova? Imorgon smäller det, inspelning av Singing Bee=).. Jag vill så gärna vinna! Så jag kan köpa Boomerang jacka till mig och mamma (vi får dela, mammisen) den är såååå fin och sååååååååååååå dyr.


Ska åka strax efter 10 hemifrån imorrn, och tydligen ska hela kalaset vara slut ca 22. Så där kan vi snacka om heldag!


Idag var jag o Lina på Gränby och käkade lunch, lasangen var UR-god. Fick även glutta på Linas och Gurras lägenhet. Grymt fräsch 2a vid Fyrishov. Jag vill också ha en apartment=)..


Tur att jag köpte lite smågodis idag, det ska jag snaska på nu, till lite slötittande på TV..


God natti natti!

Av Lovisa - 20 augusti 2008 17:23

Är det dags för mig att bli den partypingla jag en gång var?

Av Lovisa - 19 augusti 2008 15:04

1.Mamma, hinner du jobba när du läser min blogg så ofta??


       2.Tack för smset Annika, jag blev mycket glad=)


               3. Mysig temposhopping Johanna, jag behöver inte träna mer i år!




Kan jag få vara på såhär bra humör imorgon också?


Vill tillbaka till Kreta!

Av Lovisa - 19 augusti 2008 11:28

Idag blir det luncha av, med Johanna=) Borde gå upp och klä på mig, men bara en liiiten stund till i sängen skulle vara skönt. Jag stängde igår.. Ska glutta lite på nya höstmodet också..Shopping är aldrig fel..


Hörs!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards