Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under september 2008

Av Lovisa - 28 september 2008 21:51

Har jag en flirt?

Av Lovisa - 28 september 2008 18:40



Lite nervös men det ska bli kul med kurs i veckan.. åker imorgon bitti, så ses vi på fredagkväll, hos Kirsi =)

Av Lovisa - 28 september 2008 00:25

Fredag


Igår blev det utgång, en mycket efterlängtad sådan..

Först förfest hemma hos Annis, med Mikaela också, med vin och snacks (jag lät vodkan vara ifred den här helgen)

Och sedan utgång på BJ.. Då henkade Kirsi med. Hade mycket treligt.. Vi shake-ade loss ordentligt alla 4 =)

Sen kom snälla mamma-taxi och hämtade mig i hyfsat nyktert tillstånd.





Lördag


Pizza hos Anna, med Anna, Filip och David. Sen blev det Buzz, med den extremt dåliga förloraren(?) Filip, som jag tror vann tillsist =) Vi slogs lite också. Anna var en riktig stjärna på att trycka fel (men jag gillar dig ändå :P)

Vindruvor, glass och godis gjorde oss proppmätta, och allt spelande och skratt gjorde oss (läs Filip och David) svettiga.


Hämtade övriga familjen i Lövstalöt ca 23, och lekte Lovisa-taxi.

Vi diggade Magnus uggla på vägen hem.. Skivan alla får påsar.. Såååååå bra, ca från 93-94 kanske?


Kollar på slutspurten på Emmy galan nu..


Måndag är det kurs som gäller.. har packat nästan klart idag..


Lyckades ta en snabbis shopping idag med.. Delvis till kirsis 80-tals fest, hemligt inköp än så länge ;) och ett par läckra svarta brallor, lite glansiga, typ jeansmodell.. 99:- =)=)=) Me LIKE!


Hoppas det är något bra på TV nu!!



Av Lovisa - 25 september 2008 11:41

Hej, Jag vill ha en Big tasty, en grillad gourmet, en chicken burger, en deluxe jr och mozarella sticks.

VARFÖR VILL ALLA HA DET SOM VI SLUTAT MED? OCH BLI INTE ARG PÅ MIG! JAG HAR INTE BESTÄMT DET!


Nu när vi dessutom fått massa annat smarrigt (bättre enligt mig) Hot wings, new york supreme och waffle fries, de är sååå goda att man kan döda för dem..med bea-sås så klart..


Om ca en och en halv timme ska jag och ludde dra till jobbet.. stängning som gäller idag.. imorrn är det utgång för mig och annis.. anna kanske också? om hon mår bra? vem vet? Ska supa med skallen som jag och Annis brukar säga.. 


Jag börjar bli galen på alla affärer också.. har väl provat en miljard chinos/kostymbyxor.. JAG KAN INTE HA DOM!! Är alla byxor gjorda för pygmeér med dvärg ben?? Inte för någon som är 178 cm över havet alla fall.. det blir till att låna byxor av mamma inför kursen nästa vecka..


Nu ska jag käka lite frulle.. UTAN VETE!! Vad äter man då? Frukt? Och hur upptäcker läkarna att jag är allergisk mot vete när jag är 21år och inte typ 4år??


Mycket bra fråga, någon som vet? 

Av Lovisa - 24 september 2008 08:22

Men herre du min skapare.. jag vaknade kvart över 8! Pigg! Det är första gången det här seklet.. Kollar på rix morron zoo på TV.. Ganska kul faktiskt.


Drar till jobbet om 45 minuter... ska äta Waffle Fries.. de är såååååååå goda.. TESTA!


Frukost dags..

Av Lovisa - 23 september 2008 22:45

Totalt 60 Disneyfilmer, har du sett fler än 40 är du en Disneynörd.


[x] Aladdin
[x] Askungen
[x] Bambi
[x] Snövit & de sju små dvärgarna
[x] Djungelboken
[x] Pinocchio
[  ] Fantasia
[  ] Dumbo
[x] Peter Pan
[x] Lady och Lufsen
 Antal:8

[  ] Törnrosa
[x] De 101 dalmatinerna
[X] Svärdet i stenen
[  ] Aristocats
[x] Robin Hood
[x] Bernard och Bianca
[x] Bernard och Bianca i Australien
[  ] Micke och Molle
[x] Mästerdetektiven Basil Mus
Antal:6

[x] Oliver och gänget
[x] Den lilla sjöjungfrun
[x] Lejonkungen
[x] Pocahontas
[x] Ringaren i Notre Dame
[x] Herkules
[x] Mulan
[x] Tarzan
[x] Kejsarens nya stil
Antal:9

[  ] Atlantis
[x] Lilo och Stitch
[  ] Skattkammarplaneten
[  ] Björnbröder
[  ] Kogänget
[ ] Vilddjuren
[x] Alice i underlandet
[x] Janne Långben the movie
[  ] Anastasia
Antal:3

OTECKNAT
[x] Pirates of the Caribbean 1
[  ] Pirates of the Caribbean 2
[  ] Pirates of the Caribbean 3
[X] Narnia
[x] Föräldrafällan
[x] George of the djungle
[x] Flubber
[x] The Mighty Ducks
Antal:6

[X] The pacifier
[  ] Miracle
[  ] The Kid
[  ] Joe - jättegorillan
[x] Mary Poppins
[x] Remember the Titans
[X] National Treasure
Antal:4
ANIMERAT
[x] Bilar
[x] Superhjältarna
[x] Monsters inc.
[x] Ett småkryps liv
[x] Toy Story
[x] Hitta Nemo
[  ] Den lilla kycklingen
[  ] Dinosaurier
Antal: 6

Totalt: 44


OK, men alla visste redan att jag var en disneynörd..


Det är inte för inte som mitt smeknamn är LOVE A.K.A The Disney Digger

Av Lovisa - 23 september 2008 18:50

På min lediga dag har jag städat OCH möblerat om i mitt rum! Mkt bra blev det!!!!


Ikväll ska jag nog baka scones tills familjen kommer hem vid 9..


Men innan dess är det IDOL som gäller, jag är ganska så sugen på att vara med själv=) Men håller tillgodo med Singing Bee (10 oktober)


PS Jag har betalat min BAMSE prenumeration nu! Och beställt en Cosmo prenumeration.. Bra blandning va??

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards