Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under november 2008

Av Lovisa - 25 november 2008 18:34

Det blev en fototapet!


 


Häftig va?

Av Lovisa - 25 november 2008 14:32

Nu är dom snart klara


 

ska bara in i ugnen..


brasan drar på för fullt och snön ligger vit utanför fönstret,


kommer tomten snart?

Av Lovisa - 25 november 2008 13:10


Här har vi öppnat ett hål mellan kök och vardis=)

(och mamma fastnade på bild)



 


Den gamla ingången till köket finns inte mer!



Snart ska det finnas ett nytt kök här!


Och föresten har min morfar inte heller någon dator!!!

Av Lovisa - 18 november 2008 15:26

.. med Queen är såå bra


"I'm a sexmachine ready to reload"


Sitter och vänat på min skjuts till båten... min loverboy;) Ikväll blir det party, men inte lika hårt som på kultarnatten.. hoppas jag verkligen!


Jobbat på Nytorp idag.. men det var heeelt dött.. inte braaa..


Imorrn när vi kommer hem så ska jag på VIP:en på nya Donken, Sickla.. och sen blir det mysfirande på 1 månadsdagen=)


Krya på dig lillebror!


Ses på torsdag igen alla Uppsala-bor!



Av Lovisa - 17 november 2008 17:35

Imorgon är det dags för den efterlängtade kryssningen=) Ska bli superkul, hoppas jag.. Mitt mål är att inte vara fullast!


Det blir lite jobb först, och sedan hem till Henrik för en dusch..


Nu är det packa som gäller..


Puss

Av Lovisa - 16 november 2008 14:58

Helgens tema: Rivning


Lördag fram till 16, och lördag fram till 13 ägnades åt att riva ur ALLT ur min nya lägenhet.. Så efter 3 vändor till tippen i lördags åkte jag och Henrik till Åkersberga för middag hos vänner till familjen Edin.. Men innan hann vi med ett bad=) myysigt.. Innan middag blev det en snabbvisit hos en kusin med en bebis... såååå söt och liten.. Alicia..


Sen bar det iväg till middagen.. Mycket god mat och mycket trevligt.. Har dock kommit fram till att jag är allergisk mot cider.. inte bra!! (Visst blir du också illröd och flammig av cider Berre?) Men jag skulle köra, så jag höll mig till vatten resten av kvällen. Skjutsade hem 3 femtedelar av familjen till huset innan jag och Henrik körde mot Uppsala.. Tänk att han lämnade sin bils öde i mina händer=) Kom hem och slocknade nästan direkt, med bara ett täcke.. så efter ett par timmar vaknade jag och fick släpa upp det andra täcket från golvet.


Har så grym träningsvärk i vaderna idag.. Förmodligen efter allt springande upp och ner i trappor igår. Trappor är ingen höjdare idag.. Går som en pensionär med käpp.. inte mycket vackert=)


Är nu hemma hos Henrik och väntar på honom.. han har hjälpt sin familj att flytta idag..  Men när han kommer så blir det mys-söndag.. men tyvärr med tidig morgon imorgon, ska vara på jobbet klockan 7.


Bilder på lägenhetens nuvarande skick kommer inom kort..


Hoppas ni haft en skön helg!




Av Lovisa - 14 november 2008 15:59

....VI kan ju inte ha en rosa byrå!



Nu har jag fått nycklar till lägenheten.. endast 2, så det blir till att kopiera. Snabb kollade lite på tapet också... har lite idéer till köket.. något med turkost i alla fall..


Ikväll blir det mys och kanske en snabbis till fålhagsleden.. Lövbiffgryta med purjolök och ädelost.. JAG HAR GJORT!!! Hoppas det blir ätbart.. men jag överlåter riskokandet till någon som inte gör det till gröt..


Vi har disneychannel i helgen=)

Av Lovisa - 12 november 2008 20:52

Hur ska jag kunna somna utan dig?

Hur ska jag kunna vakna utan dig?


Somna till en film kanske gå bra.

Vakna av mitt hemska mobilpip, inte riktigt lika bra.


Mindre än 12 timmar sen vi sågs,

Men det känns alldeles för länge.

 

Om 20 timmar ses vi igen..

 Då blir det pusskalas=)





Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards