Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under januari 2009

Av Lovisa - 29 januari 2009 18:19

Sjuukt trött och seg nu..

Vill bara att Henke ska komma hem NU!

Håller på att förgås av längtan.


Lördagkväll kommer att bli den bästa någonsin!

Av Lovisa - 29 januari 2009 10:37

Idag ska jag:


Luncha med Johanna

Klippa mig?

Hitta en duschvägg i glas som får plats i badrummet

Flytta de sista sakerna till lägenheten

Slänga en kasse på soptippen

Handla och fylla kyl och frys

Av Lovisa - 28 januari 2009 10:04



Varför väckte du mig halv 9 när du gick mamma?



=(

Av Lovisa - 28 januari 2009 09:39

Det blir ingen lunch med tjejerna för det var idag och inte imorrn. Och idag kan ju inte jag...=(


Och inte lyckades jag ladda in musik påmin mobil heller, för min dator är så helt sjukt jävla kaputt!!!


Vad ska jag göra hela min lediga torsdag då?? Klippa mig kanske?? Gå på massage som jag fick i julklapp? Kolla mer på soffa? (Vet ju fortfarande inte vad jag vill ha.. men jag ska i alla fall önska mig pengar till soffa i födelsedagspresent)



Av Lovisa - 27 januari 2009 20:12


Så här fina blommor har jag fått av mamma i för-inflyttningspresent

Nu gäller det bara att lyckas hålla dom vid liv. Gröna fingrar?


Skulle jobba 10-17 idag, men det blev 9-19 istället för det var massa sjuka.. och så sålde vi rätt mycket hambugare på kvällen. Men det är ju bara kul när det händer något=) Nu är det ca 4 dygn till Henrik kommer hem. Hmm, vad länge det låter. Allt känns ju så lätt med honom vid min sida;) Jag längtar massor.. Börjar bli lite jobbigt tycker dom på jobbet, jag går runt och funderar och är allmänt frånvarande..Asocierar allt möjligt åt ett enda håll... gissa vilket flickor?


Det blir lunch på torsdag, najs, det var länge sen jag träffade alla..


Och imorrn ska lägenheten äntligen bli klar. Rören i badrummet ska på plats på eftermiddagen, men jag ska nog vänta med at inviga den till lördag, med Henke;) Champagnen ska väl drickas då mamma?? Sofia skulle kika förbi en sväng imorrn också. Och jag borde köpa ett underställ också innan jag drar till jobbet..


Ska ladda in lite musik i nya mobilen nu.. Hörs..


Ciao Bella!

=)

Av Lovisa - 26 januari 2009 18:58



Nu har jag bakat sockerkaka!!

Av Lovisa - 26 januari 2009 17:10

Kom precis hem från jobbet. Sitter och kollar på Americas funniest homevideos och äter fil o banan.. Brasan brinner förfullt och jag funderar på att lägga mig i badet. Imorrn jobbar jag 10-17 men ska försöka vara där lite tidigare så jag kan fixa lite grejer som måste fixas.. Sen är det stängning somgäller på onsdag. SEN ÄR DET ÄNTLIGEN TORSDAG!

Ledig och lunch m tjejerna står på schemat.. Måste träffa min vicevärd också o få nyckel till tvättstugan och tjata mer så jag får mitt namn på dörrn..


Och efter torsdag så kommer ju snart lördag, och då kommer älsklingen hem.. Längtar till lite mys och närhet..


Jag svävar på små rosa moln när vi är tillsammans och jag gillar verkligen den känslan!

Av Lovisa - 25 januari 2009 21:15

Pappa och Ludde har varit i Mariehamn hela dagen på hockey..


DAGENS VÄRSTA!


Pappa blev utvisad 2 minuter! I Ludvigs match. BRA JOBBAT!

Mamma och jag har farit fram och tillbaka över hela Uppsala idag, Ikea, Biltema, Mormor, Biltvätt, COOP och massa tid i lägenheten! Annis tittade in på en fika också. Trevligt


Imorrn är det jobb från 7... tiiidigt.. borde sova snart. Är helt slut.

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Skapa flashcards