Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under mars 2009

Av Lovisa - 28 mars 2009 21:12

..Eller mindre kvar tills jag ska upp.. 03.00 piper klockan.. det är ju egentligen 04.00 när vi ställt fram klockan.. men ÄNDÅ! Sjukt tidigt, men det är det värt=)


Var på dop idag.. Bebben skötte sig galant och skrek ingenting, hon är såååå söt, sen när jag ville kidnappa henne för ett ögonblick så hade hon somnat, till mammans glädje och min sorg.. men man får väl skaffa en egen att gosa med=) Nån dag i alla fall;) (OBS inte de närmaste månaderna) Måste övertala Henke först;)


Ska kolla fotboll och packa det sista nu.. Ses om ett par dar..

Av Lovisa - 28 mars 2009 09:24

Ryanair har iallafall koll på det här med allergier:


Are peanuts/nuts used in the meals/snacks on board Ryanair flights?
I have a nut allergy and want to know if Ryanair have a policy on using nuts within their meals?

Please be aware that we cannot guarantee a peanut free aircraft as other passengers may bring their own peanut products onboard and some of our snacks onboard may contain traces of nuts.


Mindre än ett dygn kvar nu!

 
Av Lovisa - 27 mars 2009 19:08

Hej hopp! Jobbat idag.. Hemma hos Henke nu, ska på dop imorgon. Henke är på väg hem från jobbet..


Snart börjar "så ska det låta" Jippie!! Men kanske vill man glutta lite på finalen i lets dance också....


Ringde Kusin Emma på väg hem från jobbet.. KUL! Var länge sen.. sist vi sågs var USA=) Hon tar studenten om 2 månader.. kommer ihåg den tiden.. sjukt stressad var jag, men bara massa roliga studentskivor i fokus istället för prov.. Hade mitt 1a, sista och ENDA omprov typ 1 månad innan studenten i Kemi B, men jag fick MVG ändå=)


Ska slänga mig i duschen nu.. Tjolahopp!!


Söndag=Frankrike

Av Lovisa - 25 mars 2009 11:32



=(


PS Mamma-bullarna finns i frysen.. ska hem imorgon kväll.. fika med mig?

PS2 Mamma-Du kan inte vara anonym i min blogg, brats stavas inte med z



Bak

Av Lovisa - 23 mars 2009 20:37

Jag har bakat bullar

Och Henke har bakat köttfärssås=)


Köttfärssåsen var kalas god

Bullarna är precis uttagna ur ugnen.

Hoppas dom smakar bra;)

Av Lovisa - 22 mars 2009 00:00

Igår var det bandyfinal, Västerås vann! Jag jobbade, kul men svinigt kallt, och massa ont i händerna av att öppna massa petflasor med öl!


På kvällen var vi hos Dawid och Sandra. Trevligt, men jag var sjukligt trött så vi åkte hem runt midnatt..


Ska idag luncha med Sandra i Sthlm.. Trevligt, för det var lääängesen vi sågs..


7 dagar kvar till frankrike! 

Hmm

Av Lovisa - 19 mars 2009 19:10

Om man inte har något kul att berätta, vad ska man då med en blogg till..


Men jag kan väl tjata om lite saker som jag brukar tjata om..Läs om ni orkar


6 Sanningar:


*Jag är JÄTTEkär =)

*Jag äter pommes nästan varje dag(och ser ändå ut som jag gör;) )

*Någon har nästan till 100% lyckats övertala mig att flytta till Stockholm

*Jag pratar med min mamma i telefon nästan varje dag. Är det normalt?

*Jag sjunger ALLTID när jag åker bil själv. OCH HÖGT!

*En av mina högsta önskningar är att få vara med i "Så ska det låta!"


Nu väntar jag på Mamma och Henke, ska käka toast och dricka te när dom kommer. Just det,måste köpa lös-te någon dag också.. Mycket godare än pås-te


10 dagar kvar





Av Lovisa - 17 mars 2009 11:55

Har tvätt i tvättstugan och torkrummet för tillfället, sitter och gluttar på youtube.. Henke har åkt til Stockholm för att fixa hemma, och hämta vitrinskåp som äntligen anlänt till MIO..


Anna&Jag var på bandy möte igår. Sen tittade hon och Filip förbi här på en fika (kladdkaka&glass) och spel(När&Fjärran) Tyvärr vann Henrik och Filip.. Inte bra.. men det va jämnt..


Ska til Stockholm lite senare när tvätten är klar och jag har städat lite. Vill hinna börja läsa min bok också... Eldest..

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards