Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juni 2009

Av Lovisa - 29 juni 2009 16:30

Det var jättelängesen jag uppdaterade.. men har spenderat väldigt mycket ledig tid ute i den vackra vädret..


Sicilien var iallafall HELT UNDETBART


 

Vi fick lite sol på oss den veckan det var spöregn här hemma=)



Kollade sevärdheter i hettan


och hade jättemysigt..=)


Kan varmt rekomendera Sicilien.. oerhört vacker natur




Av Lovisa - 12 juni 2009 10:38

Grattis kramar till kussen som tog studenten igår..


Snart ska vi ta en prommis ner till fältis och kolla om vi hittar något kul=)

Av Lovisa - 11 juni 2009 20:40

Imorgon åker vi till Sicilien=) Hoppas på sol&värme ett par dagar.


I tisdags tog Erik studenten (Henkes lillebror)..Blev massa firande hela dagen lång med släkt och vänner=) Lyckades komma fram till att jag absolut inte ska dricka champagne.. det är jag visst allergisk mot.. vissa sorter i alla fall.. men festen fortsatte efter några doser medicin..


Nu ska vi packa..



Av Lovisa - 3 juni 2009 10:59


Vi ska gå på Springsteen imorgon.. Riktigt läckert!

Jag, Henke och Henkes föräldrar=)


Håller på och tvättar nu, ska stänga ikväll..

Hinner kanske sola händerna innan jobbet om tvätten blir klar i tid.

Av Lovisa - 2 juni 2009 20:40

Lite bilder från helgen också

 Mamma fick med oss på morgon prommenad i det fina vädret..Kan lova att det var varmt med långbrallor=)

 Jag hamnade på efterkälken som vanligt.. Världens mest O-vältränade människa.



Vi hittade kungsängsliljor också, de växer inte på många platser i världen..



Snacka om bra väder för att vara MAJ!!



Av Lovisa - 2 juni 2009 18:57

Jag har dagdrömt om sicilien hela dagen.. snart åker vi..  10 dagar kvar! Tänkte på hur vackert frankrike var också.. lite smakprov..




Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards