Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juli 2009

Av Lovisa - 26 juli 2009 18:30

Har målat massa idag.. och isolerat.. det kliar ööööveraallt!!



Av Lovisa - 26 juli 2009 18:25


 Så här kul hade vi det i onsdags=)


 Dawid åkte för 1a gången.. duktigt.. Kom upp på 1a försöket!


Henke skulle ju så klart vara värst!


Vi hade väldigt trevligt..

Av Lovisa - 26 juli 2009 09:04

Igår var det väckning lite för tidigt med tanke på att det var 25års fest i fredags.. men med Donken frulle funkar allt!! Sen ut på landet.. Vi hann isolera vardagsrumstaket och delar av golvet.. Sen mot kvällen kom Adde&Li ut och då blev det grillmiddag.. Har kamera med mig, så bilder kommer förhoppningsvis under veckan!


Hostar fortfarande som 17.. men har röst iallafall..

Av Lovisa - 24 juli 2009 07:40

Var och käkade middag hos Anna igår.. Hemma pizza m cola=), Hallonparfait(?)+melon och chokladsås till efterrätt.. Smarrigt.. Pratade av oss som vanligt.. Eller jag viskade väl mest men.. Jag har faktiskt liiite mer röst idag. Fick FIN förlovningspresent också.. "Bröllopsboken" och ett kort som AnnaPanna gjort med en dikt i..



"Era hjärtan slog & han frågade dig!

Vill du leva med mig? Vara mig trogen, aldrig såra, aldrig svika,

alltid stött, alltid älska, livet ut!

Du svarade JA! & kärlekens ring fördes på era fingrar!"


Blir lite tårögd för den var så fin=)


Tack så mycket Anna och Filip...




Av Lovisa - 23 juli 2009 10:14

Igår var Dawid & Sandra här.. dom kom vid 3 för lite båt och vattenskidor.. Dawid lyckades faktiskt på 1a försöket! Mycket duktigt! Sandra badade mest med vattenskidorna på fötterna.. Jag lyckades inte åke på en skida, men har iallafall inte träningsvärk idag! Henke glänste som vanligt.. Han är riktigt grym på att åka på en skida.. Jag lyckades dessutom köra båten medans han åkte.. rätt nöjd;)


Sen åt vi middag.. Grillad fläskfilé, färskpotatis, grekisk sallad, bea och tzatziki.. Muuumshit=)




Stort GRATTIS till farmor som fyllde år igår också!


Jag har föresten fortfarande ingen.. det suger...

Av Lovisa - 22 juli 2009 10:47

Jag har tappat rösten.. Någon som sett var jag lagt den

Av Lovisa - 21 juli 2009 17:54

Ska jag klara en ensam natt i Uppsala.. Hoppas det;)


Mår lite sisådär.. hostar som attans.. men det ska nog bli bra med lite C- 

 vitamin. Det är familjen Sternings botemedel mot ALLT!






(*HTB= Husband to be)

=)

Av Lovisa - 19 juli 2009 10:43

I'm lovin it!


Och är dom inte världens sötaste?

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards