Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lovisa - 31 oktober 2009 22:01

Efter en mysdag spenderad med Älsklingen. En del plugg blev det också och filmtittande. Så bröllopsduellen. Kul film!  

Blir sugen på att gifta mig =)=)=)

Av Lovisa - 31 oktober 2009 15:05

Sååå himla rolig film. Och pixars nya kortfilm visades innan. Jag skrattade så jag skrek (inte ovanligt men ändå!) Kan verkligen rekomendera att gå och se den. Du kommer inte bli besviken!


Har pluggat förfullt idag, efter sovmorgon och mysfrulle med älsklingen. Ska snart gå ner till Fältan och Henke ska klippa sig och vi ska käka lunch. Ska kasta mig in i duschen nu..


We will never get lost with my GPS.. Ouuuups

Av Lovisa - 29 oktober 2009 21:08

.. av livsödena på bröstcancer galan! Vilken stark pappa som orkar berätta!

Av Lovisa - 29 oktober 2009 20:28

Guuud vad jag gillar tända ljus! Dom sprider värme och mys. Henke jobbar sent idag så han kommer hem vid 21.. Jag kom hem för ett tag sen, var ner på stan och käkade middag med Jenny från jobbet. Vi hade inte setts på länge så det var mysigt=)


Kollar på bröstcancergalan nu.. Bra sak!


Hasta la vista!

Av Lovisa - 29 oktober 2009 12:40

Har precis käkat lunch nu. Bakad potatis med keso.. Varför är det så gott? En av mina favvorätter=) Ska ta itu med redovisningen nu igen, behöver lära mig att avsluta konton till ett balanskonto och ett resultat konto.. Det låter kul va? Måste också lära mig massa kontonummer utantill..Weei=)



Hade precis ett PEP-talk med Annis också.. TACK, det känns lite bättre nu. Om man kuggar så är ju faktiskt inte livet slut för det..


Over and out!

Av Lovisa - 29 oktober 2009 11:11

..tentan lockar inte nu...


ÅNGEST!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards