Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juni 2010

Av Lovisa - 30 juni 2010 18:58

Det var kanonmysigt.. Åt "rysk" middag igår, det var inte så ryskt kanske men det var riktigt gott.. Frukost imorse halv 8(!) sen gick vi och sov igen. De resterande 7 i sällskapet åt skaldjursplatå till lunch, men jag åt gratinerad getost och biff-bearnaise.. =)


Nu har vi precis kommit hem ska äta middag snart..


Imorrn jobb och bio med tjejerna =) Sex and the city 2!

Av Lovisa - 28 juni 2010 18:30

Jag blir så trött.. Alla kursare fick sina integrationsbetyg i torsdags.. när jag väl hade tid att kolla så var ju inte mitt betyg med?!? Vem fåt man tag i under midsommarhelgen liksom? Så nu har jag oroat mig för ett F sen i torsdags.. I 4 LÅNGA DAGAR! Mailade Toivo(webkordinator) i fredagsmorse, men förväntade mig ju inte direkt ett snabbt svar.. Fick svar tidigt i morse, att jag skulle kontakta studentexpeditionen som fått betygslistorna.. Fick svar av dom på eftermiddagen och där stog det att min lärare inte rapporterat något betyg på mig... NÄHÄ och varför inte det då undrade jag och mailade läraren.. Fick svar nu halv 6 att det fanns inget namn på min uppsats, därför hade inte betyget blivit utlagt.. Jag skulle maila honom uppsatsen igen.. Kollar igenom mitt arbete och hittar mitt namn dels på försättsbladet (med personnummer också) OCH på alla sidors sidhuvud.. alltså står mitt namn på ca 10ställen?!?


Men nu har han alla fall fått den igen så nu håller vi tummarna för ett högt betyg!

Av Lovisa - 27 juni 2010 16:15

Har legat på bryggan hela dagen och blickat ut över havet! Ingenting att klaga på. Har fått massa färg också, Henke är röd, jag är nog mer brun faktiskt.. Ska snart åka och jobba.. 19-23 ikväll. Helt OK när man har fått vara ute i solen hela dagen.


Mitt betyg för uppsatsen har ännu inte kommit.. alla andra har fått betyg på den, och det oroar mig MYCKET att mitt betyg inte finns att tillgå än.. Ska byta om nu och läsa lite mer i skuggan innan jag åker till jobbet.


NU ÄR DET SOMMAR!

Av Lovisa - 26 juni 2010 17:39

Var i Uppsala igår och firade traditionell midsommar med dans och varpa och kubb. Är i skärgården nu hos Henkes päron.

Av Lovisa - 23 juni 2010 18:54

  Dan före midsommar.. Vi ska sälja massvis md hamburgare! jag ska jobba från 8.. till 8... 8-20 är en riktig drömtid. eller vad säger ni? Nu ska jag och henke packa för midsommarens minisemester, vi ska till Uppsala imorgon kväll och sen på lördag morgon åker vi ut till Henkes föräldrar i skärgården.


Sitter i soffan och äter middag nu, eller har precis ätit klart.. Tomatpaj och sallad med mozarella och tomat.. Festa till det med Cola också :)


Nu måste jag slänga mig i duschen, för det var sjukligt varmt inne på jobbet idag ..

Av Lovisa - 22 juni 2010 08:28

vaknade för en timme sen, men ligger fortfarande kvar i sängen. Så himla mysigt att inte behöva stresa upp på en gång. Men nu börjar jag bli så himla hungrig.. och dessutom så börjar jag jobb om en timme, så det är verkligen på tiden att jag går upp.. Hoppas vi kommer sälja hur mycket som helst den här veckan på jobbet :) Och nu pep väckarklockan på mobilen också.. Frukost time..

Av Lovisa - 20 juni 2010 20:42

Lunchade.. Jag åt kebab.. dom andra åt Langos.. Sen blev den Ben&Jerry's på eftermiddan.. Jag, Madde, Lena, Henke och Magnus hade en kalas-dag i solen    =)

      


Grönans nya berg-och-dal bana INSANE är att rekommendera.. men fy f*n  vad jag skrek..

Av Lovisa - 20 juni 2010 20:26

Gårdagen var kanon kul! Middag hemma hos Lisa, bakad potatis och grillad oxfilé.. Så smarrigt :), massa vin pimplande till det. Sen drog vi ut.. Till Café Opera.. Där drack vi massa drinkar och shakade loss... Kom hem vid halv 3 tror jag.. Och vaknade 8 imorse.. Nu är jag trött!!! Men det var alla fall en kanonkväll!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Skapa flashcards