Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under februari 2011

Av Lovisa - 21 februari 2011 20:21

Hittade ett kuvert i brevlådan nu när vi kom hem.. Från grannarna, så här stog det på


"Lovisa och Henrik"

 

"Kul att ni ska gifta er i sommar. Fin bild i tidningen idag. Lycka till önskar grannarna Fagerberg"


Funkade inte med bild, men det finns på facebook

Av Lovisa - 20 februari 2011 19:19

Hittade två tidningar, så nu kan våra föräldrar få se också :) Mamma och Pappa är ju i Dubai, så de kunde ju inte kolla idag.


Var en sväng hem till farmor och farfar och fikade. Skönt att farfar fått komma hem..


Åt middag för ett tag sen. Det blev bakad potatis idag, men fy farao vad trist det är att käka själv. Henke jobbar nämligen till 20 ikväll, och då har han väl alla fall 45 minuter till, tills han är ända hemma..


Läser Amelia brud&bröllop och slötittar på Sofias Änglar.. DET ÄR INGET BRA PROGRAM ATT TITTA SJÄLV PÅ..

Av Lovisa - 20 februari 2011 12:12

Var i Helga Trefaldighet igår och lyssnade på bröllopsmusik.. Mysigt faktiskt!

Då blev vi intervjuade av UNT och tydligen så är vi med på en ganska stor bild :)


Så nu ska jag ner på stan och köpa tidningen till mina päron och svärföräldrarna och till oss såklart!


Sen så ska jag åka och hälsa på farmor och farfar, men som sagt en sväng på stan först. Hoppas på att vattnet tinar idag i köket!



Av Lovisa - 16 februari 2011 20:33

Slängde ihop en ostomellet och åt med keso, skinka, gurka, tomat och lök.. Kändes bra och man blev mätt, men jag blir ju för sjuttsingen sötsugen direkt efter.. Så var det på lunchen också, fastän jag är mätt så är jag ändå sugen.. Varför blir det så??

Av Lovisa - 15 februari 2011 20:12

Har massa saker i huvudet, mest om bröllopet, men lite jobb ochl lite sömnbrist..


Henkes telefon ringde vid 4- halv 5 inatt, en av restaurangerna, jag har så himla svårt att somna om ibland.. Hua vad seg jag är i huvudet nu..


Bröllopsmiddagslokalen har inte hört av sig med boknigsbekräftelse.. känns ju som att det vore en bra grej att ha innan man skickar ut inbjudningarna.. Men de svarar ju inte på mina mail... PANIK.. måste ringa i veckan..


Sprang på Pappa på Willys.. Han hade hälsat på farfar, och han verkade må bättre.. Det låter bra tycker jag.. Hoppas han får komma hem snart..


Köpte en bröllopstidning för ovanlighetens skull.. Ska mysa med den nerbäddad om en stund.. men just nu är det HOUSE.. på Canal+ series, och 21 börjar HOUSE på 4an.. Bra kväll alltså :)


Tvätten är precis i lagd i torktumlare, torkskåp och torkrum.. Kul med rena kläder, men trist att tvätta.

Av Lovisa - 14 februari 2011 11:30

Fredag-middag i Vreta med familjen och Anna, bakade bullar och kärleksmums.. Åt massa bulldeg, så jag blev alldelles rapig.. haha, men jag kan inte låta bli..


Lördag- Fika hos mormor, och sen kom Lena och Madde på kvällen ju. Det var så himla mysigt.. Saknar dem massor, men jag gillar att bo i Uppsala..


Söndag- Henkes halva släkt.. Det verkade som om de gillade lägenheten alla fall..


Nu är klockan ställd på halv 7 imorrn (läs imorse), och jag kommer vara medvetslös..


Hoppas alla får en mysig Alla Hjärtans Dag, med massa pussar!

Av Lovisa - 13 februari 2011 14:45

Färdig städat, och ljusen tända.. Nu kan gästerna komma!



Av Lovisa - 13 februari 2011 13:31

Lena och Madde var här igår. Madde kom vid 5 och stackars Lena missade 18.11 tåget med typ en minut.. Men efter pendeltåg och upptåg så var hon här vid 10i8.. Då blev det middag och sen liiiite melodifestivl och sen spelade vi spel..


Tjejerna sov över också, så nu tog de 12tåget hem.. Nu är jag nyduschad och har målat naglarna, snart får vi gäster igen. Henkes släkt, eller delar av den, kommer hit vid 15 på lite inflyttningsfika :)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards