Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juni 2011

Av Lovisa - 19 juni 2011 22:33

Anna Lovisa Sterning Edin är numera mitt fullständiga namn!


Jag kan inte i ord beskriva gårdagen, men jag ska försöka göra det efter vår bröllopsresa! Imorrn drar vi till Barcelona!

  

Av Lovisa - 17 juni 2011 15:35

Skypade med fina kusin Emma igår som för närvarande är i Chicago för ett år som au-pair.. Hon kommer vara mycket saknad på bröllopet, men jag är glad att vi hann prata lite och berätta alla detaljer om bröllopet :)


Saknar dig Emmis!

Av Lovisa - 15 juni 2011 13:00

Nedräkningen har hållit på länge nu.. Mwn nu är det närmare än någonsin (såklart) Bara 3 dagar kvar nu, och det mesta är faktiskt fixat, tro det eller ej!


Ikväll kommer Anna, efter att ha skrivit ut allt som vi aldrig gjorde igår och då ska vi vika och limma! Ska också upp till gränby och hämta min lagade HTC, can't wait!


Imorrn blir det möte i kyrkan och städ och fixa detaljer!

Av Lovisa - 14 juni 2011 11:00

Ikväll ska jag och Anna skriva ut festprogram, vigselprogram och bordsplacering. Samt dekorera placeringskorten lite :) 


Henke ska göra annat kul.. Titta på ny bil :)

...

Av Lovisa - 14 juni 2011 06:45

Jag börjar bli så jääääkla nervös!

Av Lovisa - 12 juni 2011 22:30

Sååå trött nu, ska kasta mig i säng. Hela dagen har ägnats åt bröllopet!


Började dock med att åka till Stockholm fram och tillbaka med Anna för att hämta Henke och Filip efter Henkes svensexa. Får berätta om den i ett annat inlägg.


Sen tog jag och Anna en sväng på stan för att köpa jordgubbar, men det blev betydligt mer.


*BH

*Fotspray mot svettiga fötter

*steps, ministrumpor


Sen drog vi tillbaka hem till oss och fixade lunch till våra utslagna pojkar. Carbonara och sen jordgubbar, mango och körsbär till efterrätt.


Sen drog den riktiga pysselverkstaden igång. Fixade allt klart med festprogram och vigselprogram, gjorde placeringskort som skulle skäras och klistras, gjorde en stor bordsplaceringstavla. Hann en snabbis till gränby också, där blev det mer shopping


*trosor (något blått ;) )

*Peak jacka

*stor-schampoo med pump

*mat till kvällen, färdigpizza i ugn..


Pysslade inte mer och sen åkte Anna hem. Effektiv dag!

Av Lovisa - 10 juni 2011 09:30

Klänningen är nu i Vreta! Men inte utan att ge mig liiiite panik först. Ringde dit efter lunch igår, och då hittade de inte klänningen. Och bad att få ringa tillbaka.. det var en sjukt nervös timme!


Men sen när hon väl ringde tillbaka så var det ju iiiiinga problem, och att de hade haft stenkoll på klänningen hela tiden.. Jo men visst.. Eller?


Hade toastmastermöte igår också, och sen mailade vi in meny och vinlista till ÖG.. Det börjar närma sig nu, bara 8(!) dagar kvar!

Av Lovisa - 9 juni 2011 08:00

Köpte dessa 3 böcker igår att ha med till Barcelona. Någon som har förslag på böcker att ta med till Mallorca?


                                    

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards