Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juli 2011

Av Lovisa - 23 juli 2011 14:11

På väg till Segrada Familia  

Segrade Familia (och en liten Lovisa)     En sväng i saluhallen på La Rambla, en oas av färsk frukt.. och lite andra läskiga djurdelar..     

Takterassen på hotellet, med pool    Vi besökte också Barcelonas aquarium som är Europas största.. massa fina och läskiga firrar..

         

Vi hade 5 kanondagar i Barcelona, med sol, bad, god mat, shopping, goda drinkar och avkoppling!

Av Lovisa - 15 juli 2011 17:56

Befinner mig alltså i Playa de Palma, en riktigt turistställe, men det är heeelt fantastiskt att bara dra på sig bikini på morgonen med en strandklänning över och gå och äta frukost och sedan raka vägen ner till poolen där man befinner sig i horisontellt läge fram tills 16 tiden (med några avbrott för bad i pool och hav).


Jag älskar sån här semester, bara vara, bättre på brännan, äta gott, sova länge och läsa massa böcker.. Har börjat på min tredje bok nu, Svinalängorna. Någon som lät, eller ett filmen?


Har också läst Elsas Värld (Sofie Fahrman) och Flickan från 20talet (Sophie Kinsella) Båda var riktigt bra och lättlästa, det krävs av en poolbok :)

Av Lovisa - 12 juli 2011 16:41

Kanon frukost! Skumpa varje morgon! Stekt bacon, äggröra, miljarders pålägg och frukt. Omelette som tillverkas på beställning med valfria ingredienser. Nam, nam, nam...



Av Lovisa - 8 juli 2011 15:00




Detta är min bästa vän på nätterna just nu. Kommer från Clas Ohlsson och kostar endast 99:-! Som hittat för en (eller flera) god natts sömn!

 

Av Lovisa - 8 juli 2011 07:30

Som jag längtat efter semester! Men nu är det bara en enda arbetsdag kvar! Ikväll ska jag, Henke och Anna gå och Bowla och sen sörpla i oss lite drinkar! Mmm Mmm Mmm! Ska bara komma ihåg att ringa och boka en bana klockan 4! 



Här är en bild på bowlaget som vi ska till!  

Lär försöka packa lite mer ikväll.. Hatar att packa i sista sekunden!

Av Lovisa - 7 juli 2011 16:30

Är nu på väg hem. Ska tvätta, umgås med Anna och fixa en skänk som vi ska ha upp i lägenheten. Borde börja packa lite ikväll också. Gud vad jag längtar!

Av Lovisa - 7 juli 2011 08:00

Var ute och åt igår, och tackade av Mats, en av restaurangcheferna som ska sluta. Valet hade fallit på Divino, en Italiensk restaurang. Jag som är lite kräsen tyckte det var lite konstig mat, men mycket var gott!


Sov hos Henkes föräldrar inatt och nu ska vi bege oss mot jobbet.. Ikväll träffar jag Anna för middag :)


Och på söndag åker vi ÄNTLIGEN till Mallis!

Av Lovisa - 6 juli 2011 09:15

Volvo XC60


   

 

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards