Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under september 2011

Av Lovisa - 27 september 2011 19:57

Hatar 3 just nu.. Kan inte bara nätet funka.. Man blir ju lätt handikappad utan telefon.. Haha.


Kom nyss hem, har hunnit äta pannkaka. Jobbade över, och sen var jag och handlade till fredag. Ska ha lite tjejmiddag :)


Blir lite tapasinspirerat/italiensk buffé, smått och gott helt enkelt. Var väldigt sugen på att käka av det istället för pannkaka, men jag höll mig. 


Just nu känns det som om ryggen ska gå av, så jag ska ta och lägga mig i soffan och titta på mitt inspelade 7e himlen :)

Av Lovisa - 26 september 2011 21:19

   Längtar till Smekmånaden så att det gör lite ont i hjärtat.. Speciellt när det är pissväder här hemma och massa saker i hjärnan. Önskar bara att allt var färdigbokat så att man kan få börja längta på riktigt!


Av Lovisa - 25 september 2011 18:59

Hittade ett gratis program pixlr.com, funkar tyo som PhotoShop, fast lite färre funktioner, men det passar mig alldelles utmärkt, för jag är inte superhaj på PhotoShop :)

Av Lovisa - 25 september 2011 18:23

Bakar bröd. Det värsta är att jag är sjukt sugen redan nu.. Hur ska jag kunna vänta tills det är klart ;)

Av Lovisa - 25 september 2011 14:51

Är i Vreta nu. Passar på att få lite sällskap när Henke ska jobba hela långa dagen.


Tog en prommis runt sjön nyss och solen skiner, det är varmt och skönt och sådär friskt i luften som det bara kan vara på hösten. Ligger nu i soffan och tittar ut över vattnet. Så skönt ute att altandörren kan vara öppen.


Ska käka lite snart, lax skulle det visst bli. Sen får vi se hur länge jag är kvar. Är lite sugen på att åka hem och baka bröd tills Henke kommer hem. Så kan han få nybakatbröd och te som kvällsfika :)



Av Lovisa - 25 september 2011 12:36

In i duschen nu.. Ska ta bussen till Vreta sen.. :)

Av Lovisa - 25 september 2011 11:47

Inledde med att lämna Uppsala strax före 11. Jag och Anna drog till Täby. Kanske mest för att kika på nya Hollister men också för att sätta sprätt på lönen ;) Och vi gjorde både och.


Jag hittade massa fint. Mest på H&M dock, inte så kul att åka till täby för att shoppa på H&M, men jag är nöjd.


I Täby blev det:


Täckväst H&M barn, killavdelningen ;)

 

Kjol med spets. Grå och svart H&M  Klänning, såg lite konstig ut på galgen, men jag kalasfin på :)

   2 linnen H&M, har ett likadant svart och de är kanonbra!   Strumpbyxor.. Blåa till en maskerad och svarta "håliga" som jagn tyckte var lite tuffa. 


  Sen drog vi mot Uppsala och där blev det ett besök på skopunkten:

Varmfodrade stövlar :)


 


Drog hem till Anna och Filip där killarna installerade hemmabio och tog en fika med pojkarna. Men vi var inte riktigt nöjda med shoppingen så vi tog en vända till gränby också.. Där hittade jag mer :


Svartklänning som inte fanns i min storlek på Täby, men på Gränby fanns den :)

   

Käkade sen tacos hos Anna och Filip och kollade sen på Rio som var riktigt kul!


Gick hem direkt efter och stupade i säng heeelt slut :)

Av Lovisa - 23 september 2011 21:23

Jag är alltid så sjukt trött på fredagkvällar, och fredagmornar också när jag tänker efter. Man känner liksom av heeeela långa veckan :)


Därför var det rätt skönt att det inte blev bio.. Henke är inte hemma än. Han sitter i bilen påväg från Åkersberga nu.


Jag och Anna hade en mysigkväll med god mat och dryck och massa prat. Pratet får återupptas imorrn när det blir shopping i täby för hela slanten (lönen?)


Är sugen på höstiga skor och någon topp/blus. Kommer även behöva fodrade vinterstövlar när det blir kallt, men det kanske man inte behöver köpa redan nu.


Nu ska jag alla fall placera min rumpa i soffan och kolla på kvällens idol som jag missade..


UNDRAR VILKA SOM GICK VIDARE?!? Mycket spännande.

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards