Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under februari 2012

Av Lovisa - 8 februari 2012 11:08

Skämma bort mig själv saker:MassageAnsiktsbehandlingManikyrKli
ppning+slingorSvarta klack-pumpsTrisslotter :)

Av Lovisa - 3 februari 2012 18:22

Riktigt bra humör idag! Fredagshumör. Blev ju ännubättre när fina Anna & Filip kommer hit ikväll på raclette. Henkes födelsedagspresent ska invigas. SMARRIGT!! Dipp, gurka och morötter blir det som snacks.. Bra GI snacks!


Imorrn hoppas jag på att kunna släpa med Henke till IKEA för lite inköp av hyllor och TVmöbel bland annat :)

Av Lovisa - 2 februari 2012 21:33

Kyckling med instoppad fetaost och stark salami, smarrigt. 2a gången jag testar... lika gott nu :) Åt romansallad och ceasardressing till.


Har kollat 2 avsnitt av Glee och är nu dödstrött.. moooot sängen.


Imorgon är det fredag efter en lång vecka.. TACK!

Av Lovisa - 2 februari 2012 13:14

Har försökt äta gi mat sen vi kom hem.. Men idag blev det donken till lunch, gott :)Träffade annis igår efter Zumban för en kopp te! Massa mys och prat!!

Av Lovisa - 1 februari 2012 10:00

Önskelista för födelsedagen:


* Massage

* klippning+slingning

* ombyggning av klädkammare (men Ludde o jag mätte, och det blir nog mysko)

* Sånglektioner

* Presentkort på IKEA (till bl.a en ny tv möbel)

* En heltids städerska/hushållerska (det är väl rimligt)

* 3 Calvin Klein klänningar (som redan är inköpte i USA och hänger i min garderob)


Kommer säkert på mer grejer sen.

Av Lovisa - 1 februari 2012 07:29

Mössa, vantar, halsduk, tjockaste jackan är på. -14grader riktigt ruggigt! Tur att det blev bil till jobbet!

Av Lovisa - 1 februari 2012 06:00

God morgon!


Nu är det bara 9 dagar tills jag fyller 25. Det låter rätt gammalt, haha. Eller vuxet kanske känns rimligare.

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards