Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under november 2012

Av Lovisa - 23 november 2012 08:24

Sovit gott? Det har vi! 5+3 inatt!! Efter amningen 4.30 så sov Frank i våran säng. Henke är borta, han var på swedish house maffia igår så det var gott om plats i sängen! Fick sällskap middag och fruktsallad igår kväll hos Anna och Filip! Supermysigt :) åkte dit när jag skjutsat mina föräldrar till Arlanda för avfärd mot Thailand! Såå skönt för dem! Vill också ha lite sol och värme tack! Får hålla mig till Frankrike i vår!

Idag blir det först lunch med Lina och sen åker jag hem till farmor på eftermiddagen. Henke är borta ikväll också.. Idag är det lillebror Eriks bankett för att fira att han är färdig restaurangchef!

Av Lovisa - 23 november 2012 08:24

Sovit gott? Det har vi! 5+3 inatt!! Efter amningen 4.30 så sov Frank i våran säng. Henke är borta, han var på swedish house maffia igår så det var gott om plats i sängen! Fick sällskap middag och fruktsallad igår kväll hos Anna och Filip! Supermysigt :) åkte dit när jag skjutsat mina föräldrar till Arlanda för avfärd mot Thailand! Såå skönt för dem! Vill också ha lite sol och värme tack! Får hålla mig till Frankrike i vår!

Idag blir det först lunch med Lina och sen åker jag hem till farmor på eftermiddagen. Henke är borta ikväll också.. Idag är det lillebror Eriks bankett för att fira att han är färdig restaurangchef!

Av Lovisa - 21 november 2012 16:40

Liiiite stor :)

Av Lovisa - 21 november 2012 15:08

Idag blir Frank 5v. Vägdes igår på BVC och är nu uppe i 5300g :) växer så det knakar! Min farmor var med på BVC den här gången, kul!

I lördags var Frank (och vi) på 30års fest och han skötte sig exemplariskt :)

Förra veckan lyckades jag ju få mjölkstockning och fy faaan, det vill jag inte vara med om igen. Världens frossa och ont i hela kroppen! Frank har fått testa ersättning också bör jag var dålig, och det funkade kanon, så han får lite extra nu varje kväll så sover han förhoppningsvis lite längre :)

Har lunchat med mamma idag och nu sover Frank!

Av Lovisa - 21 november 2012 15:03

Frank gillar att bada :)

Av Lovisa - 16 november 2012 20:46

Har haft fullt upp idag, trots att jag inte mått toppen. Började dagen med synsam besök för linskoll.. Sen hämtade mamma mig och Frank kl. 13 så åkte vi till vreta. Där blev det lunch och ett obligatoriskt bad!! Älskar att bada! Frank mös med mormor och morfar under tiden.

Nu är de på middag och jag och Frank har eget mys i soffan med cola, pizza, choklad och dobidoo :) Frank sover dock så jag har hunnit fixa manikyr inför morgondagens 30års fest som jag hoppas jag är helt feberfri till :)

Henrik kommer och hämtar oss när han kommer hem från Luleå. Han ska landa nu någon gång :)

Av Lovisa - 15 november 2012 18:44

Ringde ackis och rådfrågade om den här jäkla febern och de ömmande tuttarna.. Vila mycket, sov, drick och ta alvedon. De 2 första funkar liksom inte när bebis sover 10minuter åt gången och sen vaknar med ett panikskrik och ska ha mat NU NU NU!


Det lär ju inte komma ut mycket alls stackarn är väl svinhungrig.. Han har sovit 1,5h sen 8.45 imorse, men nu sover han igen, så nu ska jag passa på att vila lite.. Febern kan få försvinna nu så att jag blir lite piggare och typ orkar bära Frank i alla fall..

Av Lovisa - 14 november 2012 21:57

Feber
Ont överallt
Tror det är mjölkstockning

Tack och god natt!!

Frank har varit vaken 3h i rad, rekord, så nu hoppas vi på en rekord natt. Snälla sov till 8!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards