Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under januari 2013

Av Lovisa - 30 januari 2013 15:07

Bloggar ju oftast från mobilen.. men upptäckte nu att bilden till förra inlägget inte kom med.. Hmm.. Här kommer bild på en sovande bebis i ursnygg mössa     

Av Lovisa - 30 januari 2013 13:05

Frank sover gott i vagnen i sin nya mössa. Present från Anna :) jag har precis ätit lunch, kelda tomatsoppa, standard :)

Av Lovisa - 30 januari 2013 13:03

Frank sover gott i vagnen i sin nya mössa. Present från Anna :) jag har precis ätit lunch, kelda tomatsoppa, standard :)

Av Lovisa - 30 januari 2013 08:12

Myser med min lilla gosprutt i sängen. Han äter och jag är trött. Hoppas han sommar om, men det verkar inte så..

Idag blir det en lugn hemma dag. Ska ta en långpromenad med ljudbok i öronen <3 och ikväll ska pappa äta middag här. Mysigt!

Av Lovisa - 29 januari 2013 17:20

  • 1a bebben i föräldragruppen föddes, och jag var sååå avundsjuk. Jag ville ju också!
  • V. 38+3, exakt 2v kvar
  • Sedan var det ÄNTLIGEN DAGS! Som vi väntat! 17 oktober kl 20.35 tittade Frank ut!

Hände inte så mycket mer i oktober.. Vi hade fullt upp av att njuta av vår lillprins :)

Av Lovisa - 29 januari 2013 17:12

Septemer


September segade sig fram.. Jag hoppades på september bebis.. Men ICKE!


Var på tilltugg med Anna & Filip (inte så ovanligt) men detta är enda bilden som finns på mig och anna, gravida samtidigt.. Även om Annas bara var ett litet frö då     Inte världens snyggaste bild, men det bjuder vi (jag) på.


Vi förberedde oss för bebis    

'

Och här är magen i v.37+4 Ganska precis 3v kvar här!

Den här tröjan hade jag förövrigt här om dagen. Haha fatta att jag tryckte in den magen i den tröjan ;)


Hann också besöka arbetsförmedlingen för första och förhoppningsvis sista gången i mitt liv.. Jag fick förklara varför jag inte hade tänkt söka något jobb (2 veckor kvar till förlossning) och fick svarer: Jaaaahaaaaa. Som om det inte syntes att jag var gravid?! Svårt att missa..


Mer september saker:

  • Vi gick profylaxkurs.. den gjorde nog varken till eller från... för jag höll andan när det började göra ont sen. 
  • Såg Jesus Christ superstar´. BRA!
  • Var på bion TED med Anna&Filip
  • Jobbade sista dagen på länge, och sista dagen på GAME
  • Henke hade lunginflammation - igen... och jag flydde till Vreta för att inte bli smittad
  • var på gravid massage.. SÅÅÅ SKÖNT!
  • Besökte lövåsen för en lugn helg!



Av Lovisa - 24 januari 2013 11:44

Sov själv första gången i huset inatt.. stoooort ochtomt. Lämnade en lampa tänd.. Haha 25år och mörkrädd. Åt middag hos mamma och pappa och hänge där ett tag för lite sällskap.


Frank sov som en gud inatt som vanligt, så det gick bra! 


Har precis varit på öppen förskola i Uppsala-Näs kyrkan med Babysång, och ska på babysång i vindhemskyrkan i eftermiddag. Haha aldrig gått så här mycket i kyrkan!


Sen i eftermiddag blir det besök hos min farmor och sen Zumba ikväll med Anna och mamma!

Av Lovisa - 21 januari 2013 09:50

 


idag är det premiär för babysim, mysig!


och så här fina brallor har frank fått. Bad-blöjbyxor  

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards