Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lovisa - 31 augusti 2013 13:28

Förberedde mig på en springtur, men när jag var redo så vräkte regnet ner :( varje löprunda är ett steg närmare ny vinterjacka :)

Av Lovisa - 31 augusti 2013 13:00

Jobbar lite på Ronald McDonald Hus i helgen.


Här och Här kan du läsa mer om det!


Igår hängde vi hos mormor och morfar på kvällen och sov kvar. Prinsen sov hela natten <3

 Igår på dagen fick vi besök av gammelfaster Gittan, lunch prommis fika. Frank gillade Hunden Jeppe, men Jeppe var inte så förtjust i Frank.


Nu längtar vi till måndag när pappa Henrik kommer hem

Av Lovisa - 28 augusti 2013 18:04

Jag kan inte pyssla.. Inte rita, inte måla, inte snickra och absolut inte sy.. Meeen det sista gjorde jag ändå idag!

Blev bygelskydd och örngott till kudde! Ganska stolt över mig själv!

Satte i sittdynan också. Så nu kan prinsen åka bra!

Av Lovisa - 28 augusti 2013 18:00

Har suttit på pottan 3 gånger idag.. Lika konstigt varje gång

Tog en jogg imorse.. Blandat m lite prommis och stopp för att tysta skrikande barn. Inte snabbt, men jag gjorde det alla fall :)

Av Lovisa - 28 augusti 2013 07:34

Hela natten spenderade Frank i SIN säng! Han vaknade till 2 ggr runt midnatt men i med nappen och lite klapp på ryggen så somnade han om. Kollade in i hans rum vid 7 när Henke gick upp. Då låg han åt fel håll, ovanpå täcket och höll i sig i spjälorna.. Alla sätt är bra, utom de dåliga!

Får se vad vi hittar på idag.. Y
Trött mamma somnade inte förrän halv 2?! Insomnia.. Och nu ligger Frank på min arm och gosar i väntan på välling!

Av Lovisa - 27 augusti 2013 08:24

Frank har äntligen börjat sova igen! Han har haft en period nu under sommaren när han vaknat 4-5 gånger per natt.. Inte kul för mamman :(

Men NU!!! Somnar ca halv 9 och sover till halv 8 med en vakning mellan.. I med nappen och 5 minuters gos så somnar han om :) = glad mamma!

Tror det beror på vällingen. Han har äntligen börjar dricka välling på kvällen. Innan spottade han ut över hela sovrummet och gallskrek. Men nu är det favvis.. Visar man upp flaskan så får man världens leende. Päronvälling är smarrigt tydligen!

Av Lovisa - 26 augusti 2013 08:11

I lördags var jag Henke och Frank med morfar till skokloster där det var båttävlingar. Hade med picnic och fika i båten. Frank tyckte det var supermysigt och var på strålande humör hela dagen!

Sen igår hade jag och Henke datenight och såg elysium på bio. Middag på tzatziki innan. Meze och souvlaki. Gott!

Hade en pigg kille här imorse. Ville inte gosa alls!

Nu käkar vi frulle och sen ska vi åka till Täby och byta en lampa :)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards