Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under september 2013

Av Lovisa - 30 september 2013 18:17

Blev en sväng på IKEA med Anna och Ellen. Köttbullslunch med chokladboll till efterrätt. Classic!

Frank verkade ha längtat efter Ellen för hon fick massvis av pussar.


Som alltid så kan man ju inte gå in IKEA utan att komma ut med någonting. Detta blev det idag  

  • Dubbeltäcke för mer mys
  • Påslaken, paisleymönstrat
  • 2 ramar
  • Raka till duschvägg
  • Miniorkidé
  • Tavla till köket

 


Så här blev det i sovrumsfönstret, hoppas det får stå kvar, men förmodligen inte, med tanke på Franks röjarförmågor. Tur att allt är billiga grejer.. haha  

Bloppis-annons
Av Lovisa - 30 september 2013 10:09

Fina burkar säljes! Socker, havregryn, risgryn, katrinplommon och potatismjöl. Ett av locken har en liiiiten skada på baksidan. Annars mycket bra skick!

Husgeråd & Vitvaror, Säljes - Uppsala (Uppsala län)
Pris:    300:-
Telefon:    0704556669
 
Av Lovisa - 30 september 2013 09:59

Fantastisk lördagskväll, men mina fina fina sthlms tjejer. Vi ses alldeles för sällen, men det är så himla kul när vi väl ses :) Bjöds på fantastisk mat, fick lite smink (som jag tjatat till mig) och spelade spel som jag förlorade så JÄ*LA stort. Men det var kul ändå :)


Var dock sjukt trött efter fredagsnatten då frank knappt sov alls, han var supertäppt och hostig, så jag åkte vid 22.30 hemåt igen.


Söndagen bjöd på loppis vid fyris park. Jag har ALDRIG stått på loppis, men folk var ju som galna. slet och rev i grejer innan jag ens hann packa upp. Sålde för ca 3000:- så det var ju lätt värt att stå där! Tyvärr fick jag ju i nte allt sålt, så lite grejer är ju med hem igen och ska hitta förvaring.. Snark..


Sen igår kväll åt vi middag hos Ludvig och Julia <3 bjöds på lasagne, god sallad och kladdkaka m grädde och hallon. Mmmm, spelade lite spel där också.


Hemma vid halv 9 och i med välling i busfröt som somnade vid 9. OCH VAKNADE 20i9 IMORSE!! Nästan 12 h, så jäkla skönt att han ÄNTLIGEN SOVER! Så ni där ute som har skrutt sover, det kan vända! Innan jag slutade amma så kunde han lätt vakna 4 gånger per natt och det var inget ovanligt, ibland mer. Men HUA man vet ju knappt vad man heter då!


Idag blir det nog IKEA och barnenshus

Av Lovisa - 24 september 2013 18:02

Dagens middag
Fransk tomatpaj
Bakad potatis
Halloumi

Av Lovisa - 24 september 2013 15:30

Väntade och väntade på att det skulle sluta regna, men icke. Så tog bilen till mamma och pappa för att hämta övernattningsgrejerna. Och då när vi kom fram så slutade det såklart regna.. Får se om det blir en prommis senare istället?!

Av Lovisa - 24 september 2013 13:48

Var och badade i morse efter att jag hämtat Frank, som hade sovit gott hos mormor och morfar!

Efter badet så sov Frank middag 2h!!! Det var länge sedan det hände! Nu har han fått lunch.. Han åt som en häst! Och nu hänger vi på hans rum och leker med grejerna.

Av Lovisa - 23 september 2013 14:33

Tränade idag igen, och köpte 10 kort också.. Efter träningsvärken i magen i fredags så insåg jag att träning behövs :)

Efter så följde Anna och Helena med oss hem på lite lunch och lek.

Nu har jag precis duschat och ska göra mig i ordning för middag i Sthlm ikväll. Little black deras it is- vet bara inte vilken av alla 5 Little black jag ska ta :)

Av Lovisa - 21 september 2013 08:13

Min jobbhelg. Klockan pep precis, men den här sötnosen ligger bredvid mig och snarkar. Det gör det svårare att gå upp

Ikväll blir det tjej kväll med Lina, Pernilla och Åsa 3 gamla klasskompisar. Ska bli sjukt kul att ses!

Henke och Frank drar nog iväg på kräftskiva.

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards