Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under november 2013

Av Lovisa - 30 november 2013 11:41

Ät på donken idag! 10% av försäljningen går till Ronald McDonald Hus. Bra grej :)

Jag har jobbat nu torsdag fredag när övrig personal på Uppsala huset har varit på konferens. Kul men fullt upp :)

Nu är vi påväg till Gävle för att kolla läget och äta lite burgare :)

[Bild]

Sånt här kan man också köpa om man vill bidra :) silverhjärtat från by leia

Av Lovisa - 29 november 2013 09:29


 

Av Lovisa - 24 november 2013 15:56

Allt med telefoner är roligt just nu!

[Bild]

Av Lovisa - 23 november 2013 09:10

Inte långt kvar (bara en heeel vinter) som jag längtar. Idag blir det jobb och sen lunch med lillebror som lånar Frank medan jag jobbar! :)

Gosar med en lillfis i sängen, men nu är det dags att gå upp!

Av Lovisa - 22 november 2013 16:47

Låt mig presentera Jörgen! Har övat hrl på honom idag. Kurs på jobbet! Mycket bra. Alltid bra att kunna och hoppas att man inte stelnar till i en nödsituation!

Nu väntar jag på Ludde och kusiner för kusinmiddag!

Av Lovisa - 22 november 2013 08:56

Börjar få lite klapp-panik! Inte handlat en enda än! Eller jo nån till Frank, mjukt paket "som han ändå behöver"

Henke är fix! Han. Köpte högtalare till sig själv härom dan så det fick bli både födelsedagspresent och julklapp! Har ändå siktet inställt på en liten födelsedagspresent till :)

Har mamma pappa Ludde och henkes halva kvar! Förra året hade vi ju julklappslotteri! Så bra, man köpte till en istället för 4 :)

Älskar julen! Älskar att köpa klappar, att slå in dem fint, varje år får ett tema på inslagningen. Förra året hade jag sånt här brunt gammaldags papper och bruna och röda grova papperssnören. Så fint :) året innan det var det blått och vitt med guld!

Älskar att rimma och se mottagaren öppna. Förra året älskade jag inte nåt av det där. Med en 2 månaders bebis blev liksom allt lite stressigt. Slog in julklapparna på julafton samtidigt som jag grinade för det inte var tillräckligt mysigt.. Sjukt m amningshormoner!!

Måste bli bättre i år! Ja, eller det kan ju inte bli sämre ;)

Av Lovisa - 21 november 2013 20:40

Sötaste vännerna! Fick bilderna av Anna efter en barnvaktning i veckan <3

Av Lovisa - 21 november 2013 19:34

Vi har ju fått oss en liten äggallergiker här hemma. Så idag testade vi pannkakor utan ägg. Hade i lite banan också! Frank gav det 2 tummar upp!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Skapa flashcards