Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under januari 2014

Av Lovisa - 31 januari 2014 21:16

Mamma och pappa var här på fredagsmys och gick precis hem. Frank sover gott och jag ska strax göra det samma.

Kvällens middag bestod av quesadillas till förrätt och pasta med kryddig korv, tomat, paprika och charlottenkök till varmrätt. Smågodis till efterrätt.


Efter lunch hälsade vi på hos min farmor och farfar och lekte och fikade. 


En fantastiskt mysig ledig fredag , med andra ord :)

Av Lovisa - 31 januari 2014 14:16

Bästa som finns är nybäddad säng. Nu saknas bara tapet bakom!

WE

Av Lovisa - 31 januari 2014 10:07




Här är bärselen vi ska få testa och utvärdera. Känns som en tillgång att ha i USA där man verkligen inte vill släppa barnen ur synfältet en enda sekund. (Bara jag som är nojig över sånt?) Men säg att man ska in och handla i en mataffär. Här hemma sätter jag Frank i kundvagn och kör runt. Kommer jag inte fram nånstans så släpper jag kundvagnen 3 sekunder och går och hämtar mjölen eller vad det nu var man inte kom fram till med vagnen.. Skulle inte våga göra det där :/


Ska bli kul att testa bära på ryggen också! Eftersom jag lätt får ont i ryggen och redan har rätt kass hållning så är bärande på magen på vår snart-11-kilos-klump inte akruellt! Men ryggen hoppas jag funkar perfa, båda för mig och Henrik!

   

Bilderna kommer från lekmer's hemsida!

 

Läs mer här:  http://goo.gl/HLKcoa




#babycarrierwe #lekmer





BABYBJÖRN, Bärsele WE, Svart

Av Lovisa - 31 januari 2014 09:10

Sovmorgon? Vad är det? Frank vaknade halv 7, efter en timme gav vi upp och gick upp och åt frukost. Nu har vi fixat lite med tvätt och städ så nu har vi paus och läser bok!

Av Lovisa - 30 januari 2014 21:02

 

Kul kvällsnyhet för oss. Frank och vi ska få testa Babybjörns nya Bärsele WE. Kommer bli perfekt att testa och utvärdera i Florida. Längtar tills den kommer!

Av Lovisa - 30 januari 2014 19:43

Haft brottningsmatch sedan 19 med Frank i sängen. Välling äten, mage smord, tänder borstade, pyjamas på. Allt är redo för sömn. Förutom Frank!! Sov plutt!! Jag och pappan vill kolla film och umgås lite eftersom han ska vara borta i jobb hela helgen!

Ps. Älskar nappen :)

Av Lovisa - 29 januari 2014 21:09

...för denna vecka är imorgon. På fredag ska jag och Frank vara lediga. Sovmorgon, pyjamas till lunch och sen hälsa på min farmor på eftermiddagen. Pappan i huset är borta och kommer hem söndag förmiddag. Undrar var vi ska hitta på i helgen?


Eller jag vet vad jag ska hitta på, 75års fest står på lördagens agenda. Madde, Carro och Lena fyller 25 inom loppet av några månader. Ska bli sååååå kul. Även om jag får vara privatchaufför åt mig själv. 

Av Lovisa - 29 januari 2014 20:56

Den här rapporten fick jag 04.50 amerikansktid! 20 grader innan solen gått upp. Blir till att börja leta fram shortsen!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Skapa flashcards