Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under februari 2014

Av Lovisa - 28 februari 2014 22:32

Jobbat sista dagen på länge idag. Nu blir det 1 månads semester med detta på tapeten:

Som vi längtar här hemma. Packningen är nästan klar!

Franks mage är fortfarande knäpp så ringde BVC och fick tips om risvälling (fanns inte) och proviva (Frank älskade det) samt laktosfritt i ett par dagar så mår nog magen bättre sen! Köpte nån välling med probiotika också .. Kunde ju vara värt att testa.. Banan och plommonsmak, den gick ner!

Kunde också hålla prinsen vaken till 21 istället för 29. Hoppas på sovmorgon imorrn! Snälla Frank.

Annars har vi haft en mys och buskväll här hemma! <3

Av Lovisa - 27 februari 2014 20:45

Frank älskar verkligen kameran och uppmärksamheten som medföljer.. Han skötte sig exemplariskt när det filmades. Idag filmades det för nya bärselen WE!

Av Lovisa - 27 februari 2014 07:10

Frank slog upp sina små blå redan 6.20 efter att ha sovit hos mig sedan 01.. Zzz tur att det blir en tur till kiropraktorn idag!

Herrn krävde välling på momangen. Tog upp honom- blöt pyjamas. Bara att ta av och ny blöja medan vällingen var i micron. Sveper välling. Hoppar ner på golvet och kollar ut genom fönstret. Bajsar. På golvet. På sig själv. Igenom blöjan. Okej okej.. Jag går upp!

Nu pillar Frank i sitt rum och jag får gosa några minuter till i sängen.

Frank kollar i sin julklapp. Fotoalbum från bästisen Ellen!

Av Lovisa - 27 februari 2014 01:47

Varför varför är jag vaken?! Varit vaken i 45 minuter sedan Frank väckte mig med ett karatespark i ryggen och vridit och vänt i sängen sedan dess!! Soooooov lovisa, soooooov!

Bjuder på en random gammal bild.. Klockan har ju ändå slagit throwbackthursday nu!

Snart får ni pussas i 3veckor mina små (och stora i bakgrunden) favoriter!

Av Lovisa - 26 februari 2014 20:02

Och igen.. Prinsen sover inte i egen säng.. Inatt kom han till oss redan vid 22.. Alltså HELA natten på mig :/ nu sover lillbus efter middag hos mormor och morfar med lek och bad. Och jag ska göra samma sak snart!

Imorrn har jag fått tid hos min naprapat.. Måste fixa rygg och nacke innan flygresa på söndag! Nära nu!!

Sen åker vi till Stockholm och prinsen ska jobba. Jag agerar uppassare på unge herrn! Bästa jobbet!

Av Lovisa - 26 februari 2014 10:31

Imorrn är det dags för Frank att jobba för babybjörn igen. Imorgon eftermiddag ska det spelas in en instruktionsvideo för deras nya bärsele! Så inget dagis för Frank imorgon :)

Av Lovisa - 25 februari 2014 19:27

Frank lånar ut sitt ansikte för en bra sak! Vill du också hjälpa till med något? Maila lotta.sterning@rmdbarnfond.se

Av Lovisa - 25 februari 2014 19:13

Snyggt parkerat i pluttens rum. Från vänster till höger. Barbapappa gåvagn, eller Springvagn enligt ägaren. Porsche. 3hjuling som har sjukt skönt flak att sitta på

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards