Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under november 2011

Av Lovisa - 6 november 2011 17:35

I fredags var det halvdag på jobbet, och jag spenderade andra halvan av dagen med fina fina Stockholmstjejer! Först käkade jag och Madde lunch på Friday's åtfäljt av lite shopping och sen blev det middag hemma hos Carro i Täby, Raquelette blev det. Hade inte ätit det innan, men HERREGUD vad gott det var! Det var 3 mättatjejer som åkte därifrån efter massa skratt, vin och spel! Henke var så fantastisk att han kom och hämtade. Vi sov hos Henkes föräldrar för vi skulle ändå på middag där på lördagkvällen, och vi ville ta en runda på stan på lördagen innan.


Så vi gick ner på stan vid typ halv 12, och handlade lite te på NK och lunchade på ett fik i NKpassagen. Det skulle vi INTE ha gjort..  För natten mellan lördag och söndag sov jag INGENTING.. Matförgiftning.. Kräktes hela natten, så jag är rätt slut nu.


Middagen i lördagskväll (innan kräkkalaset) var trevlig alla fall, även om den började med att henke fick ett jack i tinningen och Lisa fick ett jack i knät. Rolle skulle nämligen öppna en champagneflaska med sitt svärd, och det gick sådär kan man ju påstå..


Idag påvägen hem så åkte vi och köpte en matta som vi fått i bröllopspresent, en turkos, jättesnyggt blev det :)


Har degat i soffan sedan vi kom hem och nu blir det pasta och köttfärssås framför film, sedan godnatt!

Av Lovisa - 2 november 2011 17:51

Nu blir det italienskt med trevligt sällskap!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards