Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under september 2008

Av Lovisa - 9 september 2008 17:44

Idag var jag med Ludvig på stan.. Letade chinos för glatta livet, men icke.. det fanns inga som föll mig i smaken. Vi hittade en tröja till Ludde iallafall, grå munkjacka! Schnygg ;) Det regnade dock HELA tiden, inte så skönt.


Imorrn blir det jobb igen men nu ikväll blir det "sjukhuset" med farmor=)

Av Lovisa - 9 september 2008 12:23

Har funderat på 2 fula ord ett tag nu


1. Marräng, det är typ det fulaste ordet som finns, jag skulle fråga efter det på en affär för ett tag sen och när det kom ut ur munnen lät det sååååå fult!


2. Korvstroganoff, säger ni det som ett ord eller 2, korv stroganoff? Båda förslagen är lika fula!


Ledig idag.. få se vad jag tar mig för, ska iallafall åka till biblioteket och ha lite roligt för mig =)


Have a nice day!


Av Lovisa - 8 september 2008 22:14

Sista april.. jag är 7år, lillebror är 2. Vi har varit med pappa och kollat på forsränningen. SUPERKUL! Ludvig sitter på pappas axlar och vi går förbi st pers gallerian, precis vid fontänen mitt på torget där ni vet!

Då utropar min kära lillebror: "titta pappa, en dinotarie" (OBS! inte dinosaurie) och pekar på en punkare med grönt hår..


Det var första gången jag fruktade för mitt liv=)


Nu är jag så trött att ögonen går i kors..


Kolla facebook för bilder frånmysiga kreta om ni vill se

Av Lovisa - 5 september 2008 23:00

Jag tror världen är redo för en ny elefant historia!


En elefant har rymt från zoo, och en gammal dam som aldrig sett en elefant tidigarefår syn på den i sin trädgård. Hon ringer till polisen:

"Hjälp, det står ett monster i min rabatt och rycker upp morötter med svansen!"

Polisen:

"Vad gör den med morötterna då?

Damen:

"Det skulle du inte tro på om jag berättade!"


ska jag satsa på en stand-up karriär?

Av Lovisa - 5 september 2008 18:32

Gårdagen var mysig!


Först var det shopping på stan med Anna+fika på Linné... Blev ett par örhängen, solbrillor, knästrumpor;), hudkräm och skavsårsplåster.


Sen var det middag hos Annis. Tacos, cola, glass och godis.. Proppmätt blev jag..sen var det film.. eastern promises.. lite halvläskig men bra! Massa snack om det gamla vanliga ;P..


Kom precis hem från jobbet, ska lägga mig i badet nu.. kanske en prommis med mamma sen.. vi får se..


Upp tidigt imorrn, med lillebror. Vi ska jobba.. Jeeey



Av Lovisa - 3 september 2008 12:31

Är absolut INTE sugen på att jobba idag!


Livet är inte rättvist=(

Av Lovisa - 2 september 2008 23:10



Mitt huvud är tomt.. Så tomt att det ekar till och med.. ho hooo

Av Lovisa - 1 september 2008 22:11

Alla tårar ska torkas bort,men jag vill ha någon att kramas med!

Annars kommer tårarna bara tillbaka



SKÅL!



Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards