Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Lovisa - 6 november 2008 11:53

Har nog nyst 400 gånger sen jag vaknade.. HATAR DET HÄR!

Jag vet att jag skrev att jag inte behövde shoppa något på stan idag, men... det är lite saker jag måååste köpa...


1. NÄSDROPPAR!

2. Nylonisar ;)

3. Mina favvo trosor från HM, om de finns i min storlek idag och inte bara 42!

4.En STOR linnébulle för fika&mys m. Annis


Sen finns det några saker som jag vill köpa, men verkligen inte borde!


1. Ett par nya vinterstövlar

2. En kort-kort suuuper het klänning till kryssningen =)

3. Ett par nya Nudie jeans (modell super slim Kim, 28-34)dom är sååå sköna :)

4. Något "classy" till söndags middag i Åkersberga.. (Gaah läskigt)


Känns skönt att jag inte behöver skriva dit rosa boomerangjacka för 4000:-, för jag tog mitt förnuft till fånga och köpte en svart Helly Hansen jacka i lördags=)


Hittills idag har jag hunnit med sconesbakning, varmbad med ben-rakning och mys i sängen m dator och Tv-tittande.. Funderar på att ta en prommenad själv.. men låter inte det trist.. ÄH kanske inte.. tar med mig lite musik på vägen bara..


Tjolahopp!

Av Lovisa - 6 november 2008 09:14

14.20 Är det dags att möta upp Annis på stan.. Hon har bott i Spanien och pluggat i 5 veckor... Aviiis..


Borde inte shoppa men jag antar att jag inte kommer kunna låta bli idag.. Men, jag ska försöka!


Hoppas du har kul på kryssningen

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards