Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Lovisa - 6 augusti 2009 09:49

Vi gick ner till bryggan redan vid 11 igår.. Låg och läste ett tag sen tog vi båten och la oss i hammarskogsviken.. Fika och sol.. Mammas bullar=)

Sen kom Kirsi ut en sväng och vi åkte lite vattenskidor och wakeboard.. Ont i kroppen idag.. Haha jag är verkligen otränad..


Sen upp för en snabb lunch och in till stan för Ludde skulle skjutsas till ishallen.. Vi tog en sväng till Gränby också för det skulle inhandlas present till Kusinen Elin som fyller 14år snart.. http://ellespace.devote.se/

Handlade på Kvantum sen också för vi får gäster idag.. Henkes föräldrar kommer till Vreta med båten;)


Sen på kvällen kom Anna förbi en stund på lite fika och hallon.. Jag har ju råkat lova henne att jag ska springa vårruset med henne nästa år.. AOUCH! Och nu försöker hon få med mig på göteborgsvarvet också.. men det är 2,1 MIL.. NOT GONNA HAPPEN!


Idag ska vi ha en till sol-dag på sjön.. Men först... FRULLE!

Av Lovisa - 4 augusti 2009 09:11

Mamma och pappa har en överraskning.. den ska pågå hela 9e augusti.. vi har fått lite ledtrådar.. Någon som kan hjälpa mig?


* 5 (Kan vara att vi är 5 pers men vem vet)

* Bekväma skor (Detta var tydligen mer en rekomendation)

* Hamn gånger 3

*Ha med passet


Jag är lost..


Åker strax mot Uppsala.. ska först luncha med Annis på stan.. sen hem till Vreta

Av Lovisa - 3 augusti 2009 17:40

Tycker ju sånt här är lite nörd kul! 

Var är din mobiltelefon? Det vet jag aldrig.. måste ALLTID ringa till den när jag ska ha den..

Ditt hår? Halvt uppsatt..

Din mamma? Skriver alltid hela mailet i rubrikfältet.. IRRITERANDE

Din pappa? Blir brun som en pepparkaka efter en sekunds sol

Syskon? Lillebror Ludvig som precis sytt 4 stygn i benet
Det bästa du vet? Henke så klart=)
Din dröm inatt? Inte i natt, men för ett par dar sen så drömde jag att Henke ramlade på en kniv i köket i Vreta.. Vad kan man tolka ur det?
Din dröm/ditt mål? Bra jobb.. Barn (HELT MILJONÄR=) )

Din hobby? Gillar att läsa.. Det är mysigt

Din skräck? Ormar

Var vill du vara om 6 år? Villa i Uppsala+barn+jobb med bra lön

Var var du igår kväll? På bio.. the proposal.. KUL!!Vad du inte är? Kort
En sak du önskar dig? En ny dator.. en liten en.. helst rosa;)

Var du växte upp? Uppsala
Det sista du gjorde? Läste Emmas blogg och hittade detta.

Dina kläder? Prickig klänning

Din TV? Är vit & 40tum, eller det är ju Henkes egentligen

Ditt/dina husdjur? NEJ TACKNågot du inte har på dig? Strumpor
Favoritaffär? Zara egentligen, men det var länge sen jag hittade något där

Favoritfärg? rosa...

När skrattade du senast? hmm.. vet ej
När grät du senast? Vet inte det heller..

Av Lovisa - 3 augusti 2009 17:25

Har varit på stan idag.. Skulle leta kalender & skor till bröllopet. Det blev inget av det.. Det blev en skjorta från the Shirt Factory.. Rosa så klart.



Och ett par svarta tygskor för att bota mina skavsår.. Från Skopunkten


Åt lunch i gallerian.. Hittade dock en kalender på NK, fattar inte varför jag inte köpte den.. den var jättesöt med krokodiler på=)


Ska hem till Henkes kompis ikväll och käka pizza.. Håller på att tvätta nu..

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards