Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Lovisa - 11 mars 2009 12:27



Jag har inte tid att bli sjuk nu, men jag mår verkligen inte bra!

=)

Av Lovisa - 11 mars 2009 08:47

Okej jag hade inget bättre att berätta idag... 


Var är din mobiltelefon? På bordet framför mig
Ditt hår? Slarvig sov-knut
Din mamma? Är någonstans i Sverige, men jag kommer inte ihåg vart..
Din pappa? Har renoverat hela min lägenhet!
Syskon? Lilla Ludde
Det bästa du vet? Henke så klart
Din dröm inatt? Kommer inte ihåg, brukar inte göra det..
Din dröm/ditt mål? Barnläkare, en bebis vore inte helt fel;)

Din hobby? Äta godis, räknas det?
Din skräck? Ormar.. HUAA
Var vill du vara om 6 år? Gift+bebis?
Var var du igår kväll? Hos Henke, fick supersmarrig kötfärssås

Vad du inte är? Pigg som en mört, NORMAL
En sak du önskar dig? En miljon kronor
Var du växte upp? Uppsala
Det sista du gjorde? Nös..
Dina kläder? Hurley tröja+mjukisar
Din TV? Denver från ÖB=)

Ditt/dina husdjur? Aldrig haft, kommer aldrig ha
Något du inte har på dig? Strumpor&BH

Favoritaffär? Jag är barnsligt förtjust i ZARA

Favoritfärg? ROSA ROSA ROSA!

När skrattade du senast? Igår när vi kollade på House

När grät du senast? Till en film...


Har internet hemma nu också, så lite fler uppdateringar i fortsättningen..

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards