Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Lovisa - 15 april 2009 08:00

Jobbade ett kortpass igår, sen hem för att jag skulle visa lägenheten för en kille som ev. ska hyra den..(sambo låter VÄLDIGT vuxet va??)


Men han blev fast på jobbet, så jag cyklade ner på stan och träffade Anna och hennes kompis Joanna..vi åt på Waynes, dom åt lasagne och jag åt pizzini,(typ minicalzone) gott!


Sen så gick vi till café linné hörnan och jag åt vaniljbulle.MUMS Dom andra åt glass, sen tittade Kirsi förbi också.. Jag var dock tvungen att dra, för då skulle jag visa lägenheten.. Men tack för en trevlig kväll/eftermiddag..


Jobbar idag.. ska åka nu.. Träffa Henke och hans vänner hemma hos oss(?) ikväll=) imorrn jobb till 18 och sen ut i skärgården.. LÄNGTAR


6månader på söndag Älskling!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards