Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Lovisa - 20 maj 2009 18:50

Hade med mig 87:- i mynt då jag glömt alla betalningsmedel på jobbet jöö.. Handlade för 85,50:- Bra räknat va??


Henke blir sen ikväll så jag tänkte göra lite fruktsallad och baguetter i ugnen.. Lite onsdagsmys;) Behöver det känner jag.. Har tagit 5 alvedon idag.. hur många vågar man ta? Och har tagit 6 penicillin hittills.. ska ta 2 till men måste vänta ett tag. Jag får kväljningar av tabletter USCH!


Imorrn ska vi käka middag hos min Mor&Far (och lillebror så klart) Nona o Offa(mormor och morfar) kommer också, och Gittan (mammas faster) Ska bli mysigt, vi ska tydligen grilla=) Och det är ju aldrig helt fel.


Tror jag ska slå en pling till farmor nu och kolla om hon ska va hemma imorgon på dagen.. Så vi kan snacka lite skit=) Fick föresten vykort av henne här i veckan.. där stog det att de hade trevliga grannar;)



Av Lovisa - 20 maj 2009 13:11

Örat gör ONT, känns som lock och tryck hela tiden.. och penicillin smakar verkligen prutt. Inte för att jag smakat men..


Har i alla fall lyckats starta lite tvätt. En lakan, en handdukar och en svart. Så ska jag bädda om i sängen också, så jag kan lägga mig en stund och power-nappa.  Måste hinna dammsuga också, har lovat Henke Penke.


Ska käka lite lunch också, som ska bestå av pasta och keso, och sedan unna mig lite MarabouDaim;) Det är jag värd.. Tycker ni inte?


Ska ta mig till en affär också, här hemma har det önskats falukorv till middag och inte mig emot! Men jag hade lyckats glömma körkort och VISA på jobbet, så jag får åka och handla endast med mynt.. HAHA..


Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards