Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Lovisa - 8 mars 2010 14:15

Gud vilken tur att jag fick ledigt idag.. Jag och Madde var på räknstuga imorse och räknade en hel tenta.. Vi kunde ca 7/12 utan hjälp, så det är ju i alla fall godkänt, men nu i veckan ska vi finslipa mot högre betyg=) Om en kvart är det en 3timmars repetitionsföreläsning, sen hem för middag med ÄLSKLING. Känns konstigt att vara utan honom efter en halv vecka i fjällen och en helg i london när vi var tillsammans hela tiden. Men vi ska avvänja oss med det nu för Henke åker till Paris i helgen och jag får stanna hemma.. Eller jag åker till Uppsala och invarderar familjen. Åker dit torsdagkväll, pluggar där hela fredag, åker till Stockholm och skriver tenta på lördag och åker sedan tillbaka till Uppsala igen för melodifestival och hockeymatch=).


Imorrn ska jag vara hemma och plugga och räkna hela dan och på kvällen blir det powerstep=)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards