Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Lovisa - 15 augusti 2010 13:59

Båtåkning och bad med mamma, pappa, lillebror och Anna igår. Jag badade trots att det var äcklig algblommning, mitt ute på sjön var det OK, men inne vid bryggan var det som om någon lagt ut en grön pressenning..


Åkte 15.09 tåget till Märsta där jag blev upphämtad av min prins.. Han kom dock inte på en vit häst, utan i en röd caddy..


Igår kväll åt vi först middag på Taco Bar, MUMS! och sen gick vi på bio, Inception. Otroligt bra film faktiskt!


Nu på morgonen har vi ätit långfrukost med Ägg, rostat bröd, juice, mjölk, te och massa pålägg. Och kanel och kardemummabullar =) Vi har sett filmen GreenZone till det. Den var också riktigt bra. Handlade om Irak-kriget..


Nu har vi städat och tvättat (det har förstört mysstämmningen lite, men måste man så måste man)


Snart är det dags att åka på dop, så jag borde sätta fart och göra mig vacker ;)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards