Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under juli 2011

Av Lovisa - 6 juli 2011 09:00

Har sett dessa 2 filmer de senaste dagarna. Båsa var riktigt bra om än lite halv-läskiga, alla fall den första! Men de rekommenderas verkligen!


 

 

Av Lovisa - 5 juli 2011 22:00

Dagen var helt fantastisk, kan inte klaga på någonting. Det spöregnade ju på fredagen så jag var lite orolig över vädret, men.. INGA PROBLEM, sol och moln ca 20grader, precis som beställt, ville absolut inte ha för varmt i den varma brudklänningen!


Var supernervös när vi åkte in till kyrkan, men jag och Anna drack lite skumpa i bilen :) Är det fest så är det! Tack Malin och Frida (grannar) för skjutsen!


Sekunderna innan kyrkporten öppnades trodde jag att jag skulle kräkas, svimma och dö samtidigt, sååå himla nervös!


Men det gick ju rätt bra. Gick in i kyrkan och såg mig lite omkring på alla välkända ansikten! Men det gick ju inte alls, fick fullt med tårar i ögonen och fick stirra rakt fram istället!


Kommer inte ihåg så mycket innifrån kyrkan, mest ett mummel.. Men när Henkes kusin Elin sjöng i slutet av vigseln så stod vi båda och tjöt framme vid altaret, hon sjöng "A moment like this".


Kom ut ur kyrkan och det blev ordentligt kramkalas! Sen åkte  jag och Henke iväg i en ASCOOL Maserati! För att fotograferas lite. 


Återkommer med resterande dagen imorgon!


   

 

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards