Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Lovisa - 2 maj 2011 16:00

Den var dålig, men det löste sig rätt bra :)


Klänningen var ju som sagt prutt, men hittade alla fall en ny :)

Plånboken försvann, men den hittade Henke hemma mellan soffkuddarna.

Håret som blev oranget är ju bättre, men ännu bättre är att jag blir slingad gratis lagom till bröllop..


Och sen avslutades veckan med Valborg!

Av Lovisa - 2 maj 2011 14:30

I fredags så ringde mamma till Lilly och skulle kolla om klänningen var klar på Kemtvätten och REN!?! De sa att det var en liiiiten fläck kvar, så vi bestämde oss för att åka och titta..


Och vaddå liiiiten fläck. En vattenfläck stor som en apelsin sitter mitt på kjolen. Inte troligt att man vill ha det. NEJ TACK!


Så det blev bara till att prova fler klänningar.. HUA.. Börja om.. BLÄÄÄ!


MEN.. Jag hittade en som var.... Bra.. Har dock inte bestämt mig, tänkte att jag skulle kika lite i London. Bara 9 dagar kvar dit nu. Längtar massor.


Men det var bara 2 veckors leveranstid på nya klänningen, så det finns ju hopp om att jag slipper gå naken den 18e juni!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards