Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Lovisa - 23 september 2011 21:23

Jag är alltid så sjukt trött på fredagkvällar, och fredagmornar också när jag tänker efter. Man känner liksom av heeeela långa veckan :)


Därför var det rätt skönt att det inte blev bio.. Henke är inte hemma än. Han sitter i bilen påväg från Åkersberga nu.


Jag och Anna hade en mysigkväll med god mat och dryck och massa prat. Pratet får återupptas imorrn när det blir shopping i täby för hela slanten (lönen?)


Är sugen på höstiga skor och någon topp/blus. Kommer även behöva fodrade vinterstövlar när det blir kallt, men det kanske man inte behöver köpa redan nu.


Nu ska jag alla fall placera min rumpa i soffan och kolla på kvällens idol som jag missade..


UNDRAR VILKA SOM GICK VIDARE?!? Mycket spännande.

Av Lovisa - 23 september 2011 18:14

Planen i kväll var en myskväll med mannen i mitt liv. Det blir nu istället en myskväll med kvinnan i mitt liv, Anna. Henke blev tvungen att jobba över så jag och Anna inviger kvällen på Tilltugg och sen blir det eventuellt bio, det beror på när Henke hinner komma hem :)


Jag gillar verkligen tilltugg. Mysigt, lagom mycket mat och smarriga Mojitos!

Av Lovisa - 23 september 2011 18:10

Vår fotograf var HELT fantastisk. Det är verkligen sjukligt dyrt med bröllopsfotografer, MEN, hon var värd varenda krona. Kolla in här om du vill se mer som hon har gjort.


Dessa bilder finns på hennes hemsida:


                   


Här är några bilder från vårat album:


         

Jag är verligen så himla nöjd.. Fäller en liten tår varje gång jag bläddrar i det!


Best day of my life <3

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards