Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under januari 2013

Av Lovisa - 21 januari 2013 09:30

JULI

Var en semestervecka i skärgården med pissväder som resten av sommarn. Var på inflyttningsfest hos Madde och Simon, jag var gyllene kvicken (det var Harry Potter tema)

 

Lagom rund tjej! 


Augusti

Kusin Emma var ner och hälsade på, innan hon skulle tillbaka till USA för sin sista pluggtermin! Hade en semester vecka och sen tillbaka till jobb. Men nu började det bli tungt!!  

en av de få soliga dagarna på semestern :)


Av Lovisa - 20 januari 2013 10:53

Påväg till stan för att köpa brevlåda och lite annat småfix :)

Sen ska det sättas upp lite gardiner och tavlor och andra grejer på väggarna!

Av Lovisa - 18 januari 2013 09:22

Frank och jag myser i sängen. Han halvsover och jag är trött.. Borde inte vara det.. Jag fick 7h sömn inatt :) i rad!! Men plutten mår inte bra, feber från sprutan igår så vi ska baaara mysa hela dagen. Kanske en prommis, vi får se!

Av Lovisa - 17 januari 2013 19:04

Var på föräldragrupp idag, prat med dietist om mat för bebbarna, snart dags att testa lite. Efter det var det dags för 3 månaders vaccinet.. Jobbigt för Frank, jobbigare för mig ;) sen var vi på babysång i vindhemskyrkan. Supermysigt, Frank gillade det.

Ikväll är det dags för zumba igen.

Av Lovisa - 16 januari 2013 21:11

Påväg hem nu från Costas. Kanske Uppsalas bästa grekiska restaurang :) middag med annis och våra mammor. Nu ska jag hem och mata Frank! Och pussa på Henrik!

Av Lovisa - 16 januari 2013 12:27

MAJ


Ultraljud gjordes 16e maj och då fick vi veta att vi hade en frist och kry lite bebispojke i magen. Han blev beräknad till 14oktober och det var bara att vänta!

Helgen efter åkte jag och Anna på spa. 1a gången :) Supermysigt var det verkligen! Världens bästa födelsedagspresent! Tack <3. Åkte därifrån söndag förmiddag för att möte upp Henke och Filip på grönan, men jag fick åka hem istället. Till närakuten och få konstaterad lunginflammation :( Kul graviditet..

1a spadtaget till Ronald McDonald Hus i Uppsala togs, men det missade jag för jag låg hemma i 40graders feber och hoppades att bebben skulle må bra av bastun..

Maj avslutades med att jobba min 1a heltidsdag sedan 14e februari.. Bra jobb-vår..


JUNI


Juni började med barcelona för mig, Anna och våra mammor. Supermysig resa som bjöd på sol, bad och shopping och massa god mat, mest tapas. Tapas i mängder.. Firade midsommar i Vreta med Anna&Filip, David & Sandra och Ludvig och Julia.. Sen åkte vi ut i skärgården för några sköna dagar!

Av Lovisa - 16 januari 2013 12:23

Mars och april förra året susade förbi, spydde och var sjukskriven. Började jobba 25% nån gång i mars och det var JOBBIGT!! För att sen trappa upp mer och mer under April.


Jag och Anna hann fira 50års fest också. (25+25)


April bjöd på lite rekreation också! 18april åkte vi till USA. Först New York 4 dagar och sen Orlando för att komma hem lagom till Valborg som firades Jet-lagade och sen på flustret!

Av Lovisa - 2 januari 2013 12:06

Idag blir Frank 11v. Tiden går fort!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards