Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under februari 2013

Av Lovisa - 21 februari 2013 09:43

Förra fredagen var vi på Villa Anna och avnjöt en av våra bröllopspresenter. Fick presentkort där som vi fick förlänga eftersom jag var gravid och sen helammade, men nu kunde jag njuta av mat och vin!


Och vi var riktigt nöjda!

  • Trevlig miljö
  • bra service
  • god mat

Henke år löjrom och kanin och jag åt griskind och rådjursinnanlår och allt var kanon! Till efterrätt åt vi varsin ostbricka och delade på en nyponsorbet med cremecaramelle kräm och digestiveflarn. MUMS på allt!


Frank var hos mormor & morfar under tiden och hade det mysigt!


Av Lovisa - 21 februari 2013 09:39


 

Av Lovisa - 9 februari 2013 20:37

Mello myser hos mamma och pappa med kussarna

Av Lovisa - 9 februari 2013 09:05

Idag blir det bak och städ för hela slanten. Börjar med brödbak kl11 med mamma. Prinsen har sovit gott i natt också 23.30-03 och sen 03.30-09 ;)

Av Lovisa - 8 februari 2013 21:59

Frank har sovit massor idag!! Först 7h inatt +1,5h till efter mat. Somnade sedan 10 när vi åkte in till stan och vaknade halv 3 när vi kom hem <3 sen några powernaps på eftermiddagen.. Nu är pyjamas på och vi kollar på Bond och fredagsmyser.

Imorrn blir det bakning för hela slanten inför dopet och sedan träffa lite kusiner på kvällen. Sen på söndag blir det dop för fina Frank Nils Harry! :)

Av Lovisa - 7 februari 2013 08:30

Frank vaknade 04.40 för käk.. Då hade han sovit 6h! Duktig.. Sen var det värre.. Somnade när han år för att vakna bär jag lade ner honom i sin säng.. Lät honom ligga och snacka en kvart sen tog jag upp honom för att få ligga mellan oss för att somna om.. Och jo.. Sen dess har han väl sovit 10-15 minuters perioder och vaknat o skrikigt! Nu har jag gett upp att somna om, men nu sover Frank gott.. På mig.. Knasunge!!

Av Lovisa - 1 februari 2013 09:04

Henke och Frank fick mysa vidare i sängen i morse.. Jag sitter på samariterhemmet och väntar på en läkartid. För den här jäkla astman... Sen lunginflammationen förra maj har jag varit dålig, men läkaren ville inte göra några tester när Frank var i magen.. Men nu så ska skiten bort hoppas jag!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards