Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lovisa - 23 augusti 2013 21:57

Hunnit med middag hos mamma och pappa och Frank fick en present :)

En Lollo gosis :) den kramas han med i sömnen nu.

Hem och packade upp, startade tvätt och plockade undan. Samt kokade nappar. Några nya, några som legat på marken och några som hunden Murphy har pussat lite på..

Nu kollar jag och H på total recalloch käkar popcorn! Mys!

Ps. Var duktig och tränade lite idag.. Sprang i trappor och styrka!

Av Lovisa - 23 augusti 2013 16:22

På väg hem från några dagar i skärgården med Henkes föräldrar och för en natt också Anna och Filip och lilla Ellen!

Låt mig presentera min underbart söta guddotter Ellen!

/ stolt gudmor

Av Lovisa - 20 augusti 2013 23:00

Älskar idol! Skrattar så jag grinar åt juryns gnabb och alla som söker :)

Lailas skratt kan man ju dö av!

Vad tycker ni.. Har ni tröttnat på idol, eller är ni som mig en idol-groupie?

Sen började ju mitt och Annas favvo program idag också! Svenska Hollywood fruar, men det missade jag, så det får ses imorgon på paddan!

Av Lovisa - 20 augusti 2013 18:38

Har spenderat dagen i bikini med min bok Niceville!

Rätt bra! Har kommit halvvägs ungefär. Imorrn kommer Anna Filip och Ellen på besök här ute, och innan det ska vi kika in på barnens hus utförsäljning.

Av Lovisa - 18 augusti 2013 22:17

Vi hade fint väder idag och satt ute i solen tills 15 ungefär, då gick vi in och kollade på friidrott och åt fruktsallad och hängde i soffan.

När vi var ute lekte Ludde och Frank med vattenslangen, vet inte vem som tyckte det var roligast.. Men Frank var blötast alla fall.

Blev plättar till middag. Frank gillade :) sen film, the boat that rocked. Mycket bra :)

Nu är det snart sovdags, bara se till att Frank somnar först.. Imorrn är det dags för 10 månaders kontroll :)

Av Lovisa - 18 augusti 2013 14:21

Mina lår bränner, men det hindrade inte från en prommis igår kväll och en joggingrunda imorse.. Imorse hann jag bara en kvart för sen skulle Henrik åka och hämta dagens fin besök! Men jag tog mig ut i alla fall! Nöjd tjej!

Gästerna Emma Ludvig och Julia fick korvlunch när de kom och nu står Emma och Ludvig och hackar fruktsallad i köket medan jag söver Frank. Sen blir det fika framför friidrotten.

Ikväll blir det till att packa väskorna som vi precis packat upp, för imorrn åker vi ut på landet!

Av Lovisa - 17 augusti 2013 11:27

På väg hem från Dalarna. Mysig mini semester har vi haft! I Hedemora nu så lite drygt 1h hem.

Imorrn får vi besök av dessa favvisar :)

Av Lovisa - 17 augusti 2013 00:16

Från det magen till plutt och nu stor kille!
Grattis min Lill-prins på 10 månaders dagen!! Du är det bästa som jämt mig och din pappa

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards