Lovisa - This is my life!

Av Lovisa - 21 mars 2014 20:37

Hade en mysig dag där. Såg lite shower, kollade djur. Frank gillade sjölejonen bäst. Nu tar vi det lite lugnt vid poolen

Av Lovisa - 21 mars 2014 20:36

Av Lovisa - 20 mars 2014 03:42

Har ni sett mitt lilla pluttbandage.. Har haft ont i handleden ett par dar. Inte gjort nåt speciellt.. Men när Madde frågade tog jag en funderare på vad jag kunde gjort, och kom på!!

Nu är vi tillbaka i huset efter en mysig tripp till key west. Idag på vägen tillbaka stannade vi på en superfin strand vid det lilla samhället marathon. Vit sand och klart vatten. Riktig semester känsla. Hemma åt vi middag och hann med kvällsdopp i poolen. Välbehövligt för 2 pluttar som suttit stilla mycket i 2 dagar.

Av Lovisa - 19 mars 2014 12:52

Bilderna från slutet på förra inlägget försvann visst!

Av Lovisa - 19 mars 2014 03:05

Dagen började sjukt tidigt! 5.30 ringde klockan och strax efter 06 så satt vi i bilen. Resan ner gick bra. 1stopp för frulle på mcd, ca 4,5h tog det totalt!

Spöregn en bit efter frukosten men vi kom fram till ett key west med hyfsar väder. Käka lunch på hard rock café, jag åt en riktigt dålig club sandwich..

Efter lunchen sken det upp och blev kanonväder! Så vi promenerade genom key west med 2 sovande barn i vagn. Kikade på havet, USAs sydligaste punkt (närmare Kuba än Miami), Hemingways hus, sloppy joes och annat skoj

[Bild]

Satte oss och tog en drink på en bar innan vi käkade middag. Och direkt efter middagen tog vi oss och skulle se världens vackraste solnedgång. Och det var den!

Av Lovisa - 18 mars 2014 02:06

Besökte ny mall idag. Aventura mall. Skulle ju inte handla mer till Frank meeeen... Det blev gummistövlar, en tröja och en jacka... Oups, dock var allt på rea. Hittade keps till Ludde och skjorta till mamma :)

Imorrn drar vi till key west så vi håller på och packar nu . Frank har precis somnat! Vi åker 6 imorrn och hoppas barnen sover en bra stund.

Lunchen idag intogs på cheesecake factory. Det var gott :)

Bild från mys imorse!

Det kommer lite olika arbetare och fixar vid huset. Poolkille, sprinklerkille och idag, trädgårdskille.. Frank tycker det är spännande!

Av Lovisa - 17 mars 2014 15:38

Jag får nog ge mig nu, även om det är mycket roligare att köpa till Frank än till mig själv! Igår blev det shopping på Ralph lauren kids och gap!

Blev också en sittdyna i finaste turkost till nya vagnen!

Av Lovisa - 17 mars 2014 13:45

Nästan varje morgon börjar med lite gos, välling och nåt avsnitt av stora maskiner på ipaden.

[Bild]

Plutt var vaken typ halv 5 till 6 eller nåt.. Och vispade runt i sängen.. Zzz sen gav vi upp och gjorde välling och då somnade han. Vaknade nu halv 9 och det är dags för en ny dag med lugnt poolhäng. Imorgon åker vi till key west!

Har du testat någon Bärsele?