Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Lovisa - 9 oktober 2008 19:30

Har redan tråkigt!

 Beviset är att jag bloggar utan att ha nåot att blogga om..

ILLA!


Men jag kan ju berätta att vi ska åka på arbetsledarkryssning med jobbet, det ska bli superkul! Jag har lovat att självklart ska jag sjunga karaoke, det behövs i för sig inte så mycket tjat på mig på just den fronten ;)


Nu kollar jag på sjukhuset, jag träffade ju några kändisar där idag. Jag blir sugen på att bli barnläkare när jag kollar.. Min dröm är inte helt lagd på hyllan i alla fall..


Önskar att jag fick åka till Annis i Spanien och hälsa på =)

Av Lovisa - 9 oktober 2008 16:49

Just ja, Grattis Lillebror till A-körkort! På 1a försöket till på köpet.


Hipp Hipp Hurra!

Av Lovisa - 9 oktober 2008 13:18

Neeeej! Nu var det dags att gå på kryckor ett par veckor då... SURT!


Det var igår kväll på jobbet som en gäst lyckades smälla upp sin bildörr rakt på min knäskål.. INTE SKÖNT. Sjukskriven i 2 veckor.. men hoppas verkligen jag kan jobba innan..kommer bli gaaaaalen av att gå hemma.. Farmor fick följa med mig till akuten som moraliskt stöd.. Läkaren sa att han skulle behöva punktera knät och tömma på vätska.. men när han sett röntgenbilderna så ångrade han sig TUR!


Ligger i soffan nu o glor på Ellen Degeneres Show..


Lär inte komma så långt här ifrån! Vi hörs!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards