Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Lovisa - 28 oktober 2008 19:59

(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(X) En locktång
( ) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr

Summa = 6

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
(x) Använder foundation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(X) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 4
Du har...
( ) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 1

Totalt: 11

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Jag som hoppades på Barbie ;)

Av Lovisa - 28 oktober 2008 19:52

Hej!!!!


Mycket längesen det skedde en uppdatering nu.. men jag har varit lite upptagen.. av mycket trevliga saker =)


Umgåtts med Henrik en vecka i sträck nu, och det blir bara bättre och bättre ;)


Och Anna... Självklart ska du få tillbaka ditt spel, men jag kommer sakna det;) Imorgon kväll blir det bra.. jag tittar förbi efter jobbet.. med sällskap??:P


Pussar på er, och på mig så klart :):)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards