Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Lovisa - 3 juli 2008 22:25

I veckan var jag och Ludvig iväg och plockade jordgubbar.. med oss hade vi Luddes tjej Mathilda=) Tyvärr så regnade det lite(pyttelite) och det var lerigt så in-i-H****** våra skor blev platåskor med sula a lera..


Just nu mår jag BAJS....snorig, hostar så att hjärtat hoppar ut urbröstkorgen...tror jag har feber också.. boooring..


Håller på att bjuda på en annan lägenhet nu också.. byggmästargatan en 1a på 42kvm..suuugen..


Ska bjuda på lite bilder nu innan jag somnar


Mathildas bunke, Ludvigs bunke, min bunke..

Ludvig åt mer än vad han plockade, sen gnällde han på ont i magen?

Hittar du några fina, röda Ludde?


Mathilda gillar inte att fotograferas, men jag lyckades!


Jag var tvungen att granska mina dojjor..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards