Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Lovisa - 17 juli 2008 10:36

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är mammas födeledag.

Hurra, Hurra, Hurra!


(Det var 35 va?)


Igår var jag och lillebror på sjön med matsäck, davva var också med.. det var såå skönt.. blåste rätt mycket så vi la båten i en vik där det var lite lugnt.


Innan vi åkte ut så var jag på biblioteket, hade lite svårt att hitta så jag fick hjälp och lånade 9 böcker(!) och 2 filmer.. Hoppas på fint väder nu så kna jag sitta ute och läsa.. ME LIKE!


Småkusinerna kom förbi en snabbis på vägen hem från grönan.. Kul att de dem, det var länge sen.. Vi ska upp till Sundsvall på måndag så då blir det mer mys med tjejerna!


På dagens schema står det städning och hallonplockning!


Ciao!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards