Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Lovisa - 12 januari 2009 17:31

I Lördags flyttade jag in alla mina grejor i nya lägenheten, till och med sängen. Men inte kan jag bo där för det! Har inga rör i badrummet, rörmokaren ska fixa det sista nu i veckan, sen är det bara att tuta och köra! Planerar att ha inflyttningsfest 23 januari, så boka in det!


I lördags kväll och söndags dag, så målade jag, Henrik och hans föräldrar hela hans lägenhet 3 varv kanon bra blev det! Och jag måste påstå att jag är riktigt grym på att rolla nu! Och sen på söndagskvällen var det middag hos föräldrarna, mycket trevligt:)


Jobbat idag, började 7 imorse, men vi försov oss, så jag kom liiite sent. Ledig på torsdag, någon som är sugen på en lunch eller lite shopping i möbelaffärer? Anyone?


Ska nu tillverka en varmmacka, är lite sugen på att baka också, men vet inte om vi hasr några ingredienser, vi får se. Ska sova i en bäddsoffa ikväll, får se hur det går...


Go'kväll!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards