Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Lovisa - 17 januari 2009 20:38

Var ju som sagt ledig i torsdags, var då och handlade:

*Diskmaskin och ugn

*Hylla och konsoller

*Trådbackar (fy f*n vad hyllinredning är dyrt!)


Besökte farmor och fick lite tavlor som hennes pappa ritat/målat. Superfina verkligen, hoppas jag hittar något bra ställe som de passar på. Och vad synd att man inte ärvt den talangen, bara lill-kusin Fia har fått den. Visade farmor bilderna från USA också, hon kände igen sig sa hon. Vi var ju där tillsammans med farmor och farfar när jag fyllde 10år. Då bodde vi på hotellet för 1a gången.


Sen hämtade jag Johanna på jobbet och hon kom och kollade in lägenheten(som jag föresten är såååååå sugen på att flytta in i typ NU!) Sen kom Anna förbi också, och gav mig en extremt färgglad;) diskborste och lite annat smått och gott.


Åkte till Willys för att handla men fick stå vid  bommarna ca 20 min och vänta på 4 tåg i snöstorm! Sen vars det sjuuukt lång kö på willys men jag lyckades snylta mig till köplats nummer 2 i en nyöppnad kassa, jag hatar folk som springer först i kön, men så kan man göra tydligen;).


Äntligen kom min älskling hit, så nu ska vi mysa! MORS!



Av Lovisa - 17 januari 2009 20:24

1a kvällen på båten "majesty of the seas", avresa från Miamis hamn.


Bahamas, Coco Cay, 1a stoppet på kryssningen. Kritvit sand är verkligen vackert!


 Att amerikanarna gillar julpynt visste väl alla? Men är inte julgranen otroligt underbar? Location: Hilton Miami Downtown


Vi badade. Här tar lillebror och kusinen ett dopp för att skölja bort sanden mellan tårna!


 Här bodde vi, för 6e gången.


Ludde gillade att åka cab;)


3 snygga tjejer;) I hotellets trädgård avnjöt vi en god grillad middag.


Allt måste ju ta slut någon gång, här väntar vi på att få hoppa in i bilen och köra till Miami Airport.

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards