Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Lovisa - 7 juli 2009 18:49

Har precis slängt in en tvätt i tvättstugan.. Det är INTE min favvo syssla.. Men nu har jag liksom inga rena kläder kvar, så det är verkligen dags.. Kommer typ bli 6 maskiner och vi är 2 personer.. Haha det borde inte ens gå..


Igår var vi på Hard Rock Café och åt middag.. Har bara varit där en gång tidigare.. det var svingott... men sjukligt mycket mat.. Vi åt en Nachotallrik och Potatoskins med ost och bacon till förrätt, sen åt Henke Hamburgare och jag Sirloin(?)Steak med CheddarPotatismos och vitlökssmör och sås.. Mmm mm mm.. Men tyvärr så var vi rätt mätta efter förrätten så vi orkade inte vräka i oss all mat.. Planen var sedan att vi skulle gå på bio, men vi var rätt sega (läs jag) så vi åkte hem och mös i soffan=)


Lite synd att vi missande bion för filmen verkade bra.. "The proposal" Någon som sett den? Ska på bio på fredag i alla fall på Brüno=) Hoppas den är kul..


Henke slutar nu klockan 19.. så jag får lite hjälp med tvätten när han kommer och så ska vi få lite kvällsfika.. (Jag har marabou också som jag ska mumsa på.. henke gillar inte choklad så mycket.. inte gör det mig något=) )


Jag har verkligen sugit på att uppdatera på senaste tiden men ska försöka ändra på det..

LÄNGTAR TILL SEMESTERN!! 18 dagar kvar!!



Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards