Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Lovisa - 9 juli 2009 18:35

Först och främst, vad är det för fel på vägarna i stockholm, jo de är alldelles för små.. jag hatar bilköer.. satt ca 14 timmar i bilen idag (kändes det som)


Sen är Stockholmare lite mysiska.. häromdan när jag var på coop, petar tjejen som står bakom mig i kassan mig på axeln.. och säger..

"Ursäkta men din lapp sticker upp"


VEM BRYR SIG? OCH VEM SÄGER DET TILL EN FULLKOMLIG FRÄMLING????


Annars så var det fullt upp på jobbet idag.. OCH spöregn.. jag vill ha sol för jag är leeeeedig heeeela helgen! Ska inviga helgen med Brüno imorrn=)


Idag ska jag försöka sova själv också.. Henke är på landet med familjen, de ska måla imorrn..Håller på att koka färsk potatis nu.. det är så himla gott.. blir fläskfilé och chili bearnaise till=) Sen blir det bok, choklad och lakrits!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards