Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under mars 2010

Av Lovisa - 7 mars 2010 15:45

Nu har vi (efter ca 3 h) räknat våra 10 uppgifter med mer än 50% rätt! Fy fan vad INTE kul.. Men nu får vi våra extra poäng på tentan alla fall=) Najs! Man kan ju hoppas att det blir ett B som på ekonomistyrningen;) Men så kul ska vi nog inte ha tyvärr, är bara väääldigt tacksam om jag inte behöver göra om denna..

Av Lovisa - 5 mars 2010 18:12

Har haft tre kanon skiddagar! Strålande sol! Sitter nu och försöker plugga finansiering medans grabbarna är i bastun, men det går trögt.. ingen rolig kurs det här.. Men en rolig sak är att jag lyckades på ett B på ekonomistyrningen, lite surt att det var en poäng från A, men nu börjar alla fall betygen klättra uppåt! (Om man bortser från finansieringen alltså, som jag är glad om jag inte behöver göra om)


Ska snart gå över till Henkes föräldrars stuga och äta middag. Imorrn sista skiddagen och på söndag blir det VRÅLplugg HELA dagen, eller dygnet.. Håller på att försöka byta bort min tid på måndag, men det går inte så bra hittills, jag MÅSTE verkligen plugga, har sjukt mycket att göra!

Av Lovisa - 2 mars 2010 12:54

Om 1 och en halv timme sätter jag mig i bilen mot fjällen=) Kommer hem på lördag igen.. så det blir 3 eller 4 skiddagar, inte riktigt bestämt än. Ska bli mysigt, ska bara se till att inte göra någon prakt vurpa den här gången..


Har just nu paus i föreläsningen om Internationell finansiering... Det är alla fall mer intressant än alla miljontals formler från förra veckan=) Har med mig grejer så jag ska kunna räkna lite i fjällen, förstår inte alls hur jag ska klara den här tentan om bara 11 dagar =(

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards