Lovisa - This is my life!

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Lovisa - 20 juli 2010 12:19

I fredags efter jobbet åkte vi till Uppsala för att fira mamma som fyllde år i lördags. Hon fick ett nattlinne och 2 solstolar.. Småkussarna från Sundsvall var också där.


I lördags åkte mamma och pappa till turkiet, och jag och Henke åkte ut i skärgården. Och här är jag kvar nu. Vi håller på och pular med huset som vi byggde förra sommarn. Vårat sovrum har blivit tapetserat (randigt på fel ledd) och nu väntar vi bara på att färgen ska torka på vår platsbyggde garderob så jag kan måla igen och sen på med hyllor och klädstång. Ute är det altan som gäller. Ramen till trallen är klar och Henke och Rolle bygger för fullt.


Ikväll kommer nog Ludvig, hoppas det alla fall.. Så blir det god mat och sen bastu och öl =) (jag hoppas nog ölen).


Torsdag bär det av mot Uppsala igen. Mamma och pappa kommer hem lördag igen och på söndag kommer Ettemos =) Ska bli kul att träffa dom igen. Söndag kväll 00.00 kommer Kusin Emma med buss från Sundsvall och ska stanna ett par dar. Jag längtar!!!!

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards