Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under februari 2011

Av Lovisa - 12 februari 2011 10:48

Ingen kan komma till mig, så jag och mamma åker till mormor istället, Henke skulle nog komma dit direkt från Stockholm

Av Lovisa - 12 februari 2011 10:42

Åh!


Igår hämtade Henkes pappa inbjudningskorten från Ekotryck. (tryckeriet).. Ska bli så spännande att se dom.. Och pyssla klart dom :)



Av Lovisa - 10 februari 2011 11:30

Undrar om min blogg har blivit en film/bröllops blogg.. Det kollas på VÄLDIGT mycket film på Linnégatan just nu..


Har nu på 2 dar sett

*Knight and Day- Den var riktigt bra.. Blev ju bra av att jag gillar Tom Cruise och Cameron Diaz också.. Men den var både rolig och spännande :)

*The men who stare at goats- Nja.. Sådär.. jag somnade på slutet, det säger väl rätt mycket..

Av Lovisa - 8 februari 2011 18:52

Idag stannade tåget precis innan knivsta, för då hade tåget framför pajat.. jippe.. nu har vi precis börjat backa till närmaste växel efter att ha stått still i en kvart. Kommer aldrig komma hem till Pannkakskväll.ps. nu har Anna hittat klänning!ps2. nu rullar vi frammåt!

Av Lovisa - 8 februari 2011 11:00

God morgon!


Är på jobbet, så tänkte att ni ändå skulle ha något att läsa, förprogrammerade inlägg är grejen då :)


När jag väl var klar med plugg igår fick jag typ leta efter Henke i en kolsvart lägenhet.. Han hade gått och lagt sig, typ halv 9.. Trött kille ;)


Har just nu INGEN fantasi vad gäller middagar.. Skulle vara trevligt om ni hade lite tips till mig här när jag kommer hem :)

Av Lovisa - 7 februari 2011 19:56

Sitter och har min 1a nätuppkoppling med nya kursen.. rätt smidigt, men fattar inte mycket.. Juridik kanske inte är min grej, men 15p kanske alltid är bra att ha ;)

Av Lovisa - 7 februari 2011 16:00

Såg också trollkarlenslärling igår..


Den var också rätt bra, men jag som är Harry Potter nörd kände att den inte ens var i närheten :)


Ska se efter under dagen om Anna ska vara hemma ikväll så kanske jag kan titta förbi henne och kolla klänningarna. Vi hittade nämligen en ny sida (eller mamma hittade en) med KANONfina klänningar. ÄNTLIGEN!

Av Lovisa - 6 februari 2011 20:25

Såg denna filmen precis   


Var riktigt bra faktiskt! Antar att det kommer att komma en 2a.. för den slutade lite abrupt.. helt klart värd att ses.. ser fram emot nästa :)

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards