Lovisa - This is my life!

Alla inlägg under oktober 2008

Av Lovisa - 17 oktober 2008 09:32

Hipp hipp hurra! Grattis Madde, vi ses ikväll..


Det blir kak-kalas hos madde ikväll med alla flickor, myyysigt


Igår var det en sväng på stan m Richard som gällde.. Kändes riktigt bra faktiskt, fick veta om hans nya flirt, och han fick veta om min ;)


Han var min första kärlek och det kommer alltid vara speciellt, men nu är jag redo för något nytt =)


Vem vet vad som kan hända..


Puss på er, speciellt på DIG!



Av Lovisa - 15 oktober 2008 22:33

Anna droppade förbi efter sitt ishallsjobb..

Pasta m köttfärssås blev det, sen lite skratt åt youtube, lite godis och lite passionsfruktsläsk. och massa prat.. Säger bara en sak..


LÄMNA MIN ANNA IFRED, ANNARS FÅR NI MED MIG ATT GÖRA


och jag kan vara sååå farlig!


Imorrn är det lägenhetskoll, och kanske lunch m R? Vem vet?


Försökte köra bil idag, gick inte kanon direkt, det gjorde ont, och det var svårt att koppla m höger fot.. imorrn kanske det är bättre.. hoppas!!!!!


Nu ska jag läsa lite mer =)

Av Lovisa - 14 oktober 2008 22:18

Dagen! 


Gick upp halv 7 imorse..

åkte strax före 7..

hämtade Elin 20 över..

in på jobbet och hämta arbetsskadepapper..

Fyllde i dom på väg till HK..

Sen var det ambassadörsdag hela dagen fram till 16.30

Handlade på vägen hem..

Mys middag m mamma i soffan..

Nu däckad i sängen!


Imorgon!


Enda inplanerade är middag m AnnaPanna..

Måste hitta på nåt bra bara..

 Ska läsa ut min bok också,

första gången på länge jag har tid att läsa ut en bra bok.

Jag gillar det!!

MYCKET!

Av Lovisa - 13 oktober 2008 20:41

Hade en super mysig dag med Julia på stan! Mycket prat, vi är rätt bra på det båda 2 =) Har börjat läsa en bok också.. Det var längesen jag hade tid med det. "Den andra systern Boleyn" Verkar bra! Hittills iallafall..


Imorrn blir det en tur till Stockholm, ambasadörsmöte.. Med Elin.. Ska bli kul.. nu är det choklad som gäller..


Tjolahopp!

Av Lovisa - 12 oktober 2008 21:24

Var och såg High School Musical idag med Sofia och hennes 2 äldsta barn, Josefine och Patrik!! Super bra var det..


Av Lovisa - 12 oktober 2008 21:23

alltså mig!!


Från snälla farmor!!
Av Lovisa - 11 oktober 2008 11:59

Lånad från http://stjarnafyrkant.blogg.se/ Kusin Emma


BRUKAR DU
Peta dig i näsan:
Ibland när ingen tittar ;)

Titta på dig själv i spegeln: Alldelles för ofta.. jag kan inte sitta och äta med en spegel i närheten

Gnälla: Kanske lite för mycket, har det nog rätt bra ändå =)

Skrika: Nej, jag tror inte det i alla fall. Eller jo förresten, när jag sjunger

Sova: Bör man annars dör man

Ha ångest: Njjjaae

Skada dig själv med flit: Nepp, mår man dåligt kan man lösa det på andra sätt, grina till exempel..

Ta mediciner du inte borde ta: Nej usch

Vilja dö: Inte än!

Drömma mardrömmar: Mmm ibland, inte å läskiga, men konstiga

Drömma sexdrömmar: Har hänt :P

Ta droger: Inte min grej, skulle aldrig våga!

Försöka vara annorlunda: Jag behöver inte försöka

Klä dig i svart: Mmm, alltid svart byxor på jobbet.. =)

Gå till kyrkan: Inte en enda gång sen jag konfirmerades, förutom bröllop och begravning.

Gå i skolan: Nej men jag skulle vilja

Röka: Nej, smakar papper som brinner

Ljuga: Vita lögner räknas inte va?

Hata folk: Nej, eller jo kanske om någon förtjänar det!

Lita på folk: Mm, lär dig följa upp Lovisa!
 

VEM


Saknar du: Ingen stor hemlighet för någon som känner mig, vill ni gissa?

Vill du döda: Ingen

Rörde dig sist: Mamma kanske

Vill du slå: Ingen

Kysste dig sist: Samma person som jag saknar

Vill du kittla: Ludvig på skallen när han var liten

Kramade du sist: AnnaPanna

Vill du prata med: Lite hemligt kanske, för han vet nog inte om der

Vill du vara som: Mig själv! Och Joel i sjukhuset på 3an

Sårade dig sist: Samma person som jag saknar igen

Vill du bli galet full med: Har varit galet full, inget jag rekomenderar =)

Gjorde dig riktigt glad senast: Farmor när hon ville åka med mig till akuten..TACK!

Fick du sms från senast: Massvis igårkväll när jag var på TV!

Ringde dig senast: Johanna

Är vackrast på jorden: ??


HAR DU


För många vänner:
Nej, det går väl inte

Förföljelsemani: När jag går själv på kvällen kanske inte annars

Tvångstankar: Neeej

Någon annan psykisk sjukdom: Förutom en skruv lös?

Någon fysisk sjukdom: Knät pajjat

Någon skada: Samma knä igen då.

Färgat håret: En gång, oranget! Aldrig mer

Brutit några ben: En arm!

Några piercings: Öronen

Egen dator: En som inte vill som jag vill, men dock en dator

Bra självförtroende: Jaa ganska

Kysst någon: Några stycken jag.. *räknar på fingrarna och tårna* ;)

Tagit nakenbilder: Nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope

Bjudit ut någon: Ja

Varit kär: Ja

Dumpat någon: Mm

Stulit någonting: Jaa godis

Lämnat landet: Ja tusentals

Tuttat eld på nått: Ja en papperskorg i skolan, omedvetet, hur man nu lyckas med det

Gjort något olagligt: Läs på stulit


HUR


Går du:
Just nu på kryckor

Svarar du i telefonen: Hej det är Lovisa. Alltid, eller McDonald's Eurostop, Lovisa på jobbet

Fördriver du tiden: TV TV TV

Mycket pengar har du: En miljard (önsketänkande)

Ofta diskar du: Aldrig förhand. men 324 ggr/dag på jobbet

Ofta städar du: För sällan enlig mamma, för ofta enligt mig

Många stör du dig på: Gäster som aldrig kan bestämma sig

Ofta träffar du din familj: Hmm olika.. beror på om det är hockey eller om jag stänger eller om mamma är bortrest..
TROR DU


Att du kommer bli något: Restaurangchef eller logoped, eller barnläkare

På gud: Nej men jag tror på något

På rymdvarelser: Absolut, så stort som universum är så kan det ju omöjligt bara finns liv på en enda planet

Att folk tycker om dig:  Hoppas det

På ett liv efter detta: Något mer än det här iaf

Att fiskar kan tänka: 3 sekunders minne

Att du kommer leva länge: hoppas det!


Äntligen klart!!!

Av Lovisa - 11 oktober 2008 11:51

Det var inte såå hemskt att se sig själv på TV ändå! Jag såg inte helt bortkommen ut;) Men jag borde vunnit 50,000:- tycker jag..=) det hade inte suttit helt fel..


Idag är det lägenhetstitt och hockey.. kanske tittar förbi Jojjo ikväll också.. vi får se hur knär mår.. =)


Imorrn är det High School musical on Ice med Sofia.. ska bli kul!


På klädning nästa

Presentation

Omröstning

Har du testat någon Bärsele?
 Nej, men jag vill
 Ja, Babybjörns
 Ja, någon annan
 Nej och vill inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Me

                     

   

 

       

 

   


Ovido - Quiz & Flashcards